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various topics in minority marketing including advertising, promotion and consumer behavior. Founded in 1971, the Academy of …This volume includes the full proceedings from the 1987 Minority Marketing Congress held in Greensboro, North Carolina … under the theme Minority Marketing: Issues and Prospects. It provides a variety of quality research in the field of minority …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402135
includes papers on various topics in minority marketing including advertising, promotion and consumer behavior. Founded in 1971 …Foreword -- Preface -- Marketing Strategies for Reaching Minority Markets -- Redefining Ethnic Market Segmentation … Investigation of the Impact of Viewers’ Race on their Association of Celebrities in Television Advertising -- An Analysis of …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019838
Muslim minorities in China and India form only a small fraction of their respective populations, yet as they principally live in troubled border states, they are of key strategic importance in the war on terror. In this global context, this book explores whether economics is more important than...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012106361
perspective of the minority issues. From the continuation of global terrorism and civil wars in Libya and Syria, to the Arab …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397529
“Conversations with some of the sharpest minds in advertising lead the reader gently into the heart of the business. A … great read whether you’re starting out in advertising or simply want to pick up some tips from the greats.” -Mark Tungate …, author of Adland: A Global History of Advertising and Branded Beauty: How Marketing Changed the Way We Look “In Advertisers …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016072
Einführung in die problemstellung -- Theoretischer Teil -- Empirischer Teil: Untersuchungen zur integrierten kommunikation -- Perspektiven für die umsetzung der integrierten kommunikation im marketing.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516791
Werbung in Computerspielen – In-Game Advertising genannt – ist ein viel versprechender Ansatz für die gebeutelte …Grundlagen -- Der Markt für In-Game Advertising -- Wer nutzt Computerspiele — eine Zielgruppen-Analyse -- Meilensteine … und Märkte -- Praxis In-Game Advertising -- Inszenierung und Implementierung -- Mediaplanung für In-Game Advertising …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516688
Zur Relevanz des Aufbaus einer Marke Fußballprofi -- Begriffsdefinitionen und theoretische Grundlagen zur Marke Fußballer -- Konzeptualisierung eines Untersuchungsmodells zur Erklärung der Einstellungsbildung zum Fußballspieler -- Empirische Studie zur Überprüfung des Modells zur...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014564
Stellenwert der Werbung innerhalb des Marketing-Mix -- Prognosegegenstand Markenbekanntheit -- Markenbekanntheit durch … Werbung im Werbewirkungsprozess -- Theoretischer Bezugsrahmen zur Analyse der Werbewirkungen -- Basis von Daten aus dem Media … umfassendes dynamisches Awareness-Modell, d.h. ein Modell zum Aufbau von Markenbekanntheit, durch TV-Werbung, die bei der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014366
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520610