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Muslim minorities in China and India form only a small fraction of their respective populations, yet as they principally live in troubled border states, they are of key strategic importance in the war on terror. In this global context, this book explores whether economics is more important than...
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This book, a second edition, includes new data from the 2011 Census of India, the 2010 Census of India and NSS reports on consumer expenditure (2011-12), health and education (2014) to examine the latest understanding of poverty in China and India, and how that connects with minorities. Poverty...
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Glaubwürdigkeit im Rahmen der Marketingkommunikation und der Persuasionsforschung -- Instrumente und Formen der Marketingkommunikation -- Die Entwicklung der Persuasionswirkung im Zeitablauf -- Empirische Untersuchung -- Schlussbetrachtung.
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: Impression Management als Technik zur Stärkung von Dachmarken -- Empirischer Teil: Überprüfung der Wirkung von Portfolio-Werbung …, das Image der Dachmarke aktiv zu stärken. Bei komplexen Markenarchitekturen stellt hierzu Portfolio-Werbung ein geeignetes … Studienreihe zeigt Christian Brunner das Potenzial und die Risiken von Portfolio-Werbung auf und leitet konkrete …
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Spiele, die in unterhaltsamer Form der Werbung dienen, die sog. Advergames, sind mittlerweile zu einer gängigen Praxis … Verhaltensabsichten und im Verhalten äußert. Der Autor stellt die Unterschiede zwischen TV-Werbung für Kinder und Advergames dar und kommt …
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• Evolution der Werbewirkungsmodelle • Abgrenzung der Begriffe „Werbewirkung“ und „Werbeerfolg“ • Werbeziele und deren …
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Advertising Appeals and Processing -- Online and Mobile Advertising.- TV Advertising and Product Placement -- Cultural …, Gender and Age Issues in Advertising -- Branding Challenges -- IMC. …Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation …
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The Roles of Advertising -- The Faces of Advertising -- Reception of Advertising -- Perceptions of Advertising …Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation … of research presented at the 11th International Conference in Advertising (ICORIA), which was held in Stockholm (Sweden …
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Stellenwert der Werbung innerhalb des Marketing-Mix -- Prognosegegenstand Markenbekanntheit -- Markenbekanntheit durch … Werbung im Werbewirkungsprozess -- Theoretischer Bezugsrahmen zur Analyse der Werbewirkungen -- Basis von Daten aus dem Media … umfassendes dynamisches Awareness-Modell, d.h. ein Modell zum Aufbau von Markenbekanntheit, durch TV-Werbung, die bei der …
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Advances in Advertising Research series are published annually by the European Advertising Academy (EAA). This volume … grew out of research papers presented at the 9th ICORIA (International Conference on Research in Advertising) which was … held at Universidad Autónoma de Madrid, Spain, on June 24-26, 2010. The conference involved advertising, communication, and …
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