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Die 7 Herausforderungen der Markenführung -- Leitkonzept der Unternehmensführung -- Marketing in der sozialen … unter veränderte Rahmenbedingungen -- Impulse für die marktorientierte Unternehmensführung und Marketing als strategische … Disziplin -- Modernes Marketing im Zeichen der Nachhaltigkeit: Zwei Beispiele aus der Praxis -- Management von …
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praxisbezogener Implikationen Die Zielgruppen · Dozierende und Studierende der BWL mit den Schwerpunkten Marketing, Organisation und … Management · Manager aus den Bereichen Marketing, Organisation und Management Der Autor Philipp H. Grimm war von Mai 2011 bis … Februar 2014 wissenschaftlicher Mitarbeiter und Doktorand am Lehrstuhl für Marketing und Internationalen Handel der …
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Kaufprozesse fördern Eine Schritt-für-Schritt-Anleitung für das Kaufprozessorientierte Marketing: Bottom-up Der Autor Dr. Marc … Bücher und Fachbeiträge zum Thema Kaufverhalten und Kommunikation sowie Lehrbeauftragter für Marketing an der Universität St …
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-- Section: 5 Marketing -- Chapter 19: Adoption of Pro-Poor Innovations in the Context of the Base of the Pyramid and Subsistence …
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stakeholderorientierten Marketing, das sowohl im Kontext des Wissenschaftssystems als auch für Organisationen im öffentlichen Sektor und im … und -marketing, des Public Marketing, der Verwaltungswissenschaften sowie des New Public Managements PraktikerInnen im …
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This book links research in wine marketing/management and wine tourism, offering international and multidisciplinary … technology advances such as; social media, customer empowerment and engagement, co-creation, social / responsible marketing and …. Researchers will find in this book a holistic analysis of research and cases relating to the management and marketing of wine …
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AI on the administrative, planning and even creative procedures in marketing, sales and management. This book provides an …
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Providing an overview of the marketing principles and tools that pertain to the area of heritage conservation services …, this book combines research and practice to offer an alternative to the classical transactional marketing approach. Instead …, the author argues for the relationship marketing approach, promoted and adopted by the Nordic School of Service Marketing …
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Dominik Kemsa develops a comprehensive framework to objectively assess a firm’s position with respect to Marketing … Marketing Excellence Role of Marketing in Investment Decisions Identification of Relevant Literature Description of … Groups Researchers and students predominantly in the area of marketing & sales, but also in the areas of finance and …
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. This book fills the void by taking a customer-centric approach to privacy. It offers both defensive and offensive marketing … Marketing This book will be useful to managers, students, or the casual reader who is interested in how and why big data and … Privacy Legal Landscape -- 4. Big Data’s Marketing Applications and Customer Privacy -- 5. Inoculating Against Customer …
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