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~isPartOf:"The ROI of pricing : measuring the impact and making the business case"
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Liozu, Stephan M.
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Hinterhuber, Andreas
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Smith, Robert
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DUV : Wirtschaftswissenschaft
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Die Herausforderungen der Zukunft meistern : Globalisierung, Potentialorientierung und Fokussierung ; Festschrift für Lothar G. Winter zum 70. Geburtstag
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Long range planning : LRP ; international journal of strategic management
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Management decision
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Marketing-mix strategies - distribution strategy and pricing strategy
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New management : die europäische Zeitschrift für Unternehmenswissenschaften und Führungspraxis
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Scandinavian journal of hospitality and tourism
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Schriftenreihe für Controlling und Unternehmensführung/Edition Österreichisches Controller-Institut
1
The journal of business strategy
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Unternehmensführung
1
Werte schaffen : Perspektiven einer stakeholderorientierten Unternehmensführung ; Hans H. Hinterhuber zum 65. Geburtstag
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Cannibalization - five easy pieces
Hinterhuber, Andreas
- In:
The ROI of pricing : measuring the impact and making …
,
(pp. 31-43)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010240076
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2
ROI and the impact of pricing : the state of the profession
Liozu, Stephan M.
- In:
The ROI of pricing : measuring the impact and making …
,
(pp. 197-208)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010240052
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3
Making the business case for value-based pricing investments
Liozu, Stephan M.
- In:
The ROI of pricing : measuring the impact and making …
,
(pp. 84-92)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010240069
Saved in:
4
Interview with a pricing leader : Robert Smith, Director of Corporate Pricing for Eastman Chemical
Smith, Robert
;
Liozu, Stephan M.
- In:
The ROI of pricing : measuring the impact and making …
,
(pp. 190-196)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010240046
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