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~isPartOf:"Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung"
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Herrmann, Andreas
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Gensler, Sonja
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Bruhn, Manfred
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Gerpott, Torsten J.
2
Heitmann, Mark
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Hempelmann, Bernd
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Seilheimer, Christian
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Skiera, Bernd
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Adler, Jost
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Bauer, Hans H.
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Buxel, Holger
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Dichtl, Erwin
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Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
Journal of business research : JBR
2,084
Journal of retailing and consumer services
1,965
International journal of consumer studies
793
NBER working paper series
781
International journal of hospitality management
732
Psychology & marketing
687
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
655
NBER Working Paper
611
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
592
The journal of brand management : an international journal
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The journal of product & brand management
423
Journal of marketing research : JMR
407
SpringerLink / Bücher
404
Asia Pacific journal of marketing and logistics
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Discussion paper series / IZA
390
European journal of marketing : EJM
383
Journal of fashion marketing and management
383
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
364
Journal of consumer psychology : JCP : the official journal of the Society for Consumer Psychology
346
Journal of travel and tourism marketing
332
Journal of international consumer marketing
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Tourism management : research, policies, practice
325
Journal of marketing management : MM
323
Journal of retailing
323
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
317
Journal of marketing
317
International journal of retail & distribution management
309
Cogent business & management
308
Journal of marketing communications
303
Marketing letters : a journal of research in marketing
301
The international review of retail, distribution and consumer research
298
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
294
The journal of consumer marketing
294
Young consumers : insight and ideas for responsible marketers
291
Journal of consumer behaviour : an international research review
290
IZA Discussion Paper
276
Journal of the Academy of Marketing Science
275
Technological forecasting & social change : an international journal
274
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
269
Journal of business ethics : JOBE
267
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Modellierung und Simulation von Moden im Konsum
Hempelmann, Bernd
;
Fröhlich, Thomas
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
34
(
2005
)
9
,
pp. 494-499
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003059037
Saved in:
2
Die Erfassung der Markentreue im Automobilmarkt mit loglinearen Modellen
Bauer, Hans H.
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
23
(
1994
)
9
,
pp. 434-439
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001169698
Saved in:
3
Marken-Commitment
Jenner, Thomas
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
34
(
2005
)
3
,
pp. 162-164
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002657691
Saved in:
4
Erklärungsansätze des vertikalen Markenwettbewerbs
Bruhn, Manfred
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
28
(
1999
)
9
,
pp. 450-455
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001402790
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5
Grundidee, Funktionen und Varianten des Markenartikels
Dichtl, Erwin
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
21
(
1992
)
6
,
pp. 270-274
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001123630
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6
Outsourcing, Plattform-Strategien und badge engineering : Markenentwicklung bei austauschbaren Produkten
Dudenhöffer, Ferdinand
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
26
(
1997
)
3
,
pp. 144-149
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001217536
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7
Markenbewertungsverfahren : Einsatzfelder und Verfahrensüberblick
Gerpott, Torsten J.
;
Thomas, Sandra E.
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
33
(
2004
)
7
,
pp. 394-400
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002134176
Saved in:
8
Marktentwicklungen und Grundlagen der Markenpolitik des Handels
Bruhn, Manfred
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
29
(
2000
)
4
,
pp. 188-193
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001460262
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9
Der Mehrpreis von Markenprodukten : Erklärungsansätze und Messkonzepte
Hempelmann, Bernd
;
Grunwald, Guido
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
37
(
2008
)
6
,
pp. 303-308
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10
Globale Markennamen : Erfolgsfaktoren und Strategien
Gelbrich, Katja
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
36
(
2007
)
8
,
pp. 380-386
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003520555
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