//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"eCRM : mit Informationstechnologien Kundenpotenziale nutzen"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Please come in! : Kundenintegr...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Type of publication
All
Article
1
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
1
Book section
1
Language
All
German
1
Author
All
Riemer, Kai
1
Totz, Carsten
1
Published in...
All
eCRM : mit Informationstechnologien Kundenpotenziale nutzen
Internetökonomie und Hybridität
6
Arbeitsbericht
2
Marke und digitale Medien : der Wandel des Markenkonzepts im 21. Jahrhundert
2
Westfälische Wilhelms-Universität Münster - European Research Center for Information Systems - Kompetenzzentrum Internetökonomie und Hybridität - Arbeitsberichte
2
Working Papers / Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät, Westfälische Wilhelms-Universität Münster
2
Digitalisierung: Menschen zählen : Beiträge und Positionen 2016
1
E-commerce and the digital economy
1
E-life after the dot com bust : with 26 figures and 20 tables
1
International journal of management and decision making : IJMDM
1
Kunden im E-Commerce : Verbraucherprofile, Vertriebstechniken, Vertrauensmanagement
1
Marken im Internet : Herausforderungen und rechtliche Grenzen für das Marketing
1
Marketing-Journal : ein Magazin der Produktfamilie W & V ; Erfahrung. Wissen. Kompetenz
1
The Second International Conference on Mobile Business : m>Business 2003 ; [Die Konferenz "m>Business" fand vom 23. bis 24. Juni 2003 in Wien statt]
1
Wirtschaftsinformatik : WI ; Organ der Fachbereichs Wirtschaftsinformatik der Gesellschaft für Informatik e.V. und der Wissenschaftlichen Kommission Wirtschaftsinformatik im Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
Showing
1
-
1
of
1
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Virales Marketing - eine Werbebotschaft breitet sich aus
Riemer, Kai
;
Totz, Carsten
- In:
eCRM : mit Informationstechnologien Kundenpotenziale nutzen
,
(pp. 415-442)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003459168
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->