Showing 1 - 10 of 13
New product development (NPD) nowadays often relies on team-based structures with crossfunctionalteams. This organization form can increase NPD performance by an early integration ofdifferent point of views but – at the same time – can be assumed to deteriorate the performance byprovoking...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005867209
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000543113
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008730085
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001491931
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001220179
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001319474
In ausgebauten Beständen nach wie vor empfehlenswerte Ergänzung der Marketing-Fachbücher; gute Mischung von Theorie und …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001772905
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004311409
Einblick in das Wesen und die Kernaufgaben des Marketing -- Einblick in die Informationsseite des Marketing -- Einblick … in die strategische Marketing-Planung -- Einblick in die operative Marketing-Planung. …Dieses Lehrbuch macht Studierende auf anschauliche Weise mit den Leitprinzipien des Marketing vertraut und vermittelt …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018066
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014010556