Showing 1 - 10 of 43
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000683681
Knappe Ressourcen bei Marketing Instrumenten wie Verkaufszeit, Werbebudget oder Regalplatz werden durch die Regel Elastizität × Deckungsbeitrag optimal aufgeteilt. Häufig empfehlen die Autoren, entsprechende Parameter aufgrund teurer Erhebungsmethoden oder zu kurzer Erhebungszeiträume...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009450182
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000682582
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004057392
This thesis analyses symmetric and asymmetric interdependencies of financial markets through time for returns and variances. The work contributes to the literature in several areas: Symmetric interdependencies (correlations) are examined in the first part where a new bivariate correlation...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009475336
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000589055
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000672629
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011547124
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009232806