Showing 1 - 10 of 1,584
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003211161
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008806754
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001756389
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009152692
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008746485
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008809865
Dieser Beitrag untersucht, ob Vornamen den Erfolg von Marktteilnehmern beeinflussen. Dazu wurden für 12 fiktive Testpersonen Kleinanzeigen auf dem Beziehungs-, Nachhilfe- und Wohnungsmarkt geschaltet und es wurde die Anzahl der kontaktierenden Personen erfasst. Ceteris paribus attrahierten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008856367
Lütkenhöner (2011) designed an experiment analysing whether or not market success is affected by one's forename. To … analysing the results of the experiment for the first time, the author exclusively focussed on quantities and counted the number …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009689646
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008939203
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001405554