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Carrefour
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Fakultät Wirtschafts- und Sozialwissenschaften, Universität Hohenheim
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Journal of marketing research : JMR
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Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
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Journal of retailing
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Markenartikel : das Magazin für Markenführung
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Behavioral and management science in marketing
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Management science : journal of the Institute of Management Sciences ; application and theory
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The journal of business : B
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Journal of advertising research
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Journal of business research : JBR
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Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
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Konsumentenverhalten und Marketing : Arbeitspapiere des Instituts für Konsum- und Verhaltensforschung an der Universität des Saarlandes
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Proceedings of the Winter Conference of the American Marketing Association
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The antitrust bulletin : the journal of American and foreign antitrust and trade regulation
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AEI studies
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Beiträge zur Absatz- und Verbrauchsforschung
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Betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis : BFuP
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Cahiers français : comprendre la société, éclairer le débat public
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Contemporary studies in economic and financial analysis
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Decision sciences : DS
1
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
Economie rurale : agricultures, alimentations, territoires
1
Entreprise
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Handelshögskolan in Göteborg, Skrifter
1
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
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Journal of business administration : publication of the Faculty of Commerce and Business Administration, University of British Columbia
1
Journal of consumer affairs : official publication of the American Council on Consumer Interests
1
Journal of economic behavior & organization : JEBO
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Journal of the Academy of Marketing Science
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Journal of the Market Research Society : JMRS
1
L' Usine nouvelle / Edition supplémentaire : hebdomadaire de l'industrie
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Management perspectives in retailing
1
Markenartikel heute : Marke, Markt und Marketing
1
Marketing update : dynamic marketing readings
1
Marktorientierte Unternehmungsführung
1
Meddelanden fran Institutet för Distributionsekonomisk och Administrativ Forskning vid Handelshögskolan i Göteborg, IDAF-STAV
1
Mitteilungen aus der Arbeitsmarkt- und Berufsforschung
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Operations research
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Purdue Papers in Consumer Psychology, [Purdue University], Paper
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Readings in basic marketing
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Revue trimestrielle de droit commercial et de droit économique
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Les mouvements de
mode
: expliqués aux parents
Obalk, Hector
;
Soral, Alain
;
Pasche, Alexandre
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1984
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004628700
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2
La
mode
en direct : [l'exposition La
mode
en direct, présentée au Forum du Centre Georges Pompidou du 12 juin au 23 sept. 1985, est une coproduction du Centre de Création Industrie...
1985
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004620922
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1988
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004557398
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Einzelprobleme
1989
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Repeat buying : facts, theory and applications
Ehrenberg, Andrew S. C.
-
1988
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new ed.
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Les jeunes gens d'aujourd'hui
Massis, Henri
(
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);
Tarde, Alfred de
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1995
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Der Einsatz neuer Medien zur gezielten Kundengewinnung im Bereich Jugendmarketing
Herweg, Nikola
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1. Aufl.
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Les 15 - 25 ans, acteurs dans la cité
Berlioz, Gilbert
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Street trends : how today's alternative
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Lopiano-Misdom, Janine
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DeLuca, Joanne
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1997
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Sans toit ni droits : des jeunes en difficulté
Huber, Jacqueline
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