Showing 1 - 10 of 11
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007097370
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008406771
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009998252
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008995152
Der Erfolg eines Technologietransfers hängt unter anderem von der Bereitschaft und Fähigkeit potenzieller Anwender zur Akzeptanz der zu transferierenden Technologie ab. Während die Literatur dem Prozess des Technologietransfers große Aufmerksamkeit widmet, gibt es vergleichsweise wenige...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010982170
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007439598
The present study investigates the influence of brand credibility on customers’ repurchase intentions in services. Based on information economics theories, the authors develop and empirically test a model of brand credibility and its effects using structural equation modeling. The results...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010548173
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006080443
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006254222
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009806435