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1
Individualistic orientation
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Industrial management
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Informationssystem
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Inter-factor relationships
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Kommunikation
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All
Undetermined
19
Free
1
Type of publication
All
Article
131
Book / Working Paper
26
Language
All
Undetermined
German
415
English
179
Author
All
Walsh, Gianfranco
87
Wiedmann, Klaus-Peter
75
Buxel, Holger
15
Mitchell, Vincent-Wayne
13
Shiu, Edward
12
Beatty, Sharon E.
11
Hassan, Louise M.
11
Raffée, Hans
11
Hennig-Thurau, Thorsten
10
Hennigs, Nadine
10
Bartikowski, Boris
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Kilian, Thomas
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Shiu, Edward M.K.
4
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Klee, Alexander
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Niermann, Stefan
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Zhang, Jingyun
3
Dinnie, Keith
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Elsner, Ralf
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Evanschitzky, Heiner
2
Groth, Markus
2
Hassan, Louise
2
Jost, Arnim
2
Kassubek, Martin
2
Klarmann, Christiane
2
Klinner, Nicole S.
2
Pankalla, Lars
2
Parry, Sara
2
Rosenbaum, Mark S.
2
Schmidt, Steffen
2
Seegebarth, Barbara
2
Shaw, Deirdre
2
Wuestefeld, Thomas
2
Adam, David L.
1
Aiello, Gaetano
1
Andrews, J. Craig
1
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Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
24
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
13
Journal of Business Research
13
Journal of business research : JBR
11
Marketing : ZFP ; journal of research and management
8
Der Markt : international journal of marketing
5
European journal of marketing : EJM
5
Journal of marketing management : MM
5
Marketing intelligence & planning
5
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
5
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
5
The journal of brand management : an international journal
3
The journal of services marketing
3
Bm : Bank und Markt ; Zeitschrift für Retailbanking
2
British journal of management : BJM
2
Controller-Magazin : CM ; Arbeitsergebnisse aus der Controller-Praxis
2
Die Betriebswirtschaft : DBW
2
European Management Journal
2
European management journal : publ. twice a year for the Scottish Business School
2
Journal of the Academy of Marketing Science
2
PR-Magazin : Informationen für Führungskräfte in der Kommunikationsbranche
2
Psychology & marketing
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
2
The journal of product & brand management
2
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen
2
Zeitschrift für öffentliche und gemeinwirtschaftliche Unternehmen : ZögU ; zugleich Organ des Bundesverbandes Öffentliche Dienstleistungen - Deutsche Sektion des CEEP
2
Academy of Management journal : AMJ
1
Business Horizons
1
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
1
Corporate reputation review : an international journal
1
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
International Journal of Innovation Management (ijim)
1
International business review : the official journal of the European International Business Academy
1
International journal of electronic commerce : IJEC
1
International journal of retail & distribution management
1
International marketing review
1
Journal of advertising : official publication of the American Academy of Advertising
1
Journal of consumer affairs : official publication of the American Council on Consumer Interests
1
Journal of consumer behaviour : an international research review
1
Journal of euro-marketing
1
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110
USB Cologne (EcoSocSci)
26
RePEc
19
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Kaufentscheidungsdimensionen des Market Maven
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Walsh, Gianfranco
;
Buxel, Holger
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
46
(
2000
)
04
,
pp. 404-424
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006091814
Saved in:
2
Die Messung des wahrgenommenen Kundennutzens: Replikation und Anwendung einer Skala
Walsh, Gianfranco
;
Kilian, Thomas
;
Buxel, Holger
; …
- In:
Die Unternehmung : Swiss journal of business research …
63
(
2009
)
2
,
pp. 158-177
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008262869
Saved in:
3
Abhandlungen - Methodik des Customer Profiling im E-Commerce.
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Buxel, Holger
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
25
(
2003
)
1
,
pp. 7-24
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006823432
Saved in:
4
Using non-reactive observation methods in online research - Internet users automatically leave different types of tracks when they visit Web sites. This article deals with methodol...
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Buxel, Holger
- In:
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und …
(
2001
),
pp. 38-42
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007112685
Saved in:
5
Abhandlungen - Methodik des Customer Profiling im E-Commerce.
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Buxel, Holger
- In:
Qualität und Zuverlässigkeit : QZ ; …
48
(
2003
)
3
,
pp. 7-24
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007161364
Saved in:
6
Customer management scorecard
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Buxel, Holger
;
Siemon, Nadine
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
51
(
2005
)
1
,
pp. 26-48
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006077979
Saved in:
7
Reputationsmanagement in Deutschland : Ergebnisse einer empirischen Untersuchung
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Buxel, Holger
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
51
(
2004
)
4
,
pp. 419-438
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006080218
Saved in:
8
Wissenschaftliche Beiträge - Mobile Commerce
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Buxel, Holger
;
Buckler, Frank
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
29
(
2000
)
12
,
pp. 684-690
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007499722
Saved in:
9
Wissenschaftliche Beiträge - Die Beobachtung in der Online-Marktforschung
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Buxel, Holger
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
32
(
2003
)
9
,
pp. 528-529
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007461048
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10
Internet-induced changes in consumer music procurement behavior: a German perspective
Walsh, Gianfranco
;
Mitchell, Vincent-Wayne
;
Frenzel, Tobias
- In:
Marketing intelligence & planning
21
(
2003
)
4-5
,
pp. 305-317
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006967579
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