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~person:"Albers, Sönke"
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Marketing management
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Theorie
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Theory
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Germany
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4
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Innovationsdiffusion
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Lüneburg <1988>
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Undetermined
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Aufsatz in Zeitschrift
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Graue Literatur
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Non-commercial literature
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Working Paper
8
Arbeitspapier
6
Collection of articles of several authors
3
Hochschulschrift
3
Sammelwerk
3
Thesis
3
Aufsatzsammlung
2
Elektronischer Datenträger
2
Handbook
2
Handbuch
2
Konferenzschrift
2
Abstract
1
Case study
1
Collection of articles written by one author
1
Conference proceedings
1
Fallstudie
1
Festschrift
1
Guidebook
1
Ratgeber
1
Sammlung
1
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Language
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German
20
English
13
Author
All
Albers, Sönke
Kotler, Philip
121
Bruhn, Manfred
105
Homburg, Christian
80
Meffert, Heribert
75
Pepels, Werner
57
Kort, Peter M.
48
Keller, Kevin Lane
45
Sheth, Jagdish N.
41
Tomczak, Torsten
41
Kirchgeorg, Manfred
40
Kumar, V.
39
Sureth, Caren
39
Backhaus, Klaus
37
Esch, Franz-Rudolf
34
Wiedmann, Klaus-Peter
34
Kleinaltenkamp, Michael
33
Bauer, Hans H.
32
Kitchen, Philip J.
32
Campello, Murillo
31
Piercy, Nigel
29
Vermeulen, Philip
29
Vrontis, Demetris
29
Udry, Christopher
28
Berndt, Ralph
27
Kerin, Roger A.
27
Peter, Jerome Paul
27
Burmann, Christoph
26
Fantapié Altobelli, Claudia
26
Peters, Bettina
26
Karlan, Dean
25
Kuß, Alfred
25
McDonald, Malcolm
25
Reinecke, Sven
25
Diller, Hermann
24
Fritz, Wolfgang
24
Graham, John R.
24
O'Cass, Aron
24
Wang, Neng
24
Bachmann, Ruediger
23
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Institution
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Lüneburger Mittelstands-Symposium <1, 1988, Lüneburg>
2
Institut für Medienentwicklung und Kommunikation <Frankfurt, Main>
1
Mittelstandssymposium
1
Published in...
All
Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
8
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
3
Digitale Fachbibliothek
2
Wissenschaftliche Schriftenreihe des Zentrums für Marktorientierte Unternehmensführung (ZMU)
2
Arbeitspapiere des Instituts für Betriebswirtschaftslehre, CAU Kiel
1
Betriebswirtschaftliche Aspekte lose gekoppelter Systeme und Eletronic Business
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Betriebswirtschaftslehre für Technologie und Innovation
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Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
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Internet
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Journal of marketing research : JMR
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Journal of the Academy of Marketing Science
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Kommunikation heute und morgen
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MSI reports : working paper series
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Schmalenbach business review : sbr
1
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ECONIS (ZBW)
29
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2
USB Cologne (EcoSocSci)
1
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1
Marketing mit interaktiven Medien : Strategien zum Markterfolg
Albers, Sönke
(
ed.
)
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000665335
Saved in:
2
Essays zur Schätzung von Marketingmodellen und zur Ableitung von Handlungsempfehlungen
Proppe, Dennis
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003772250
Saved in:
3
Pipeline management for the acquisition of industrial projects
Söhnchen, Florian
;
Albers, Sönke
- In:
Industrial marketing management : the international …
39
(
2010
)
8
,
pp. 1356-1364
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008807114
Saved in:
4
Patient- of physician-oriented marketing : what drives primary demand for prescription drugs?
Fischer, Marc
;
Albers, Sönke
- In:
MSI reports : working paper series
(
2007
)
3
,
pp. 131-153
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003579959
Saved in:
5
Modeling repeat purchases in the Internet when RFM captures past influence of marketing
Reimer, Kerstin
;
Albers, Sönke
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009504196
Saved in:
6
Essays on learning from consumer response to support marketing mix decisions : empirical applications to decisions on product, price and promotion
Fandrich, Thomas
-
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010231148
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7
Vertrieb : Planen, Umsetzen, Optimieren
Albers, Sönke
(
ed.
);
Haßmann, Volker
(
ed.
); …
-
2006
-
[Stand]: August 2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003350329
Saved in:
8
Vertrieb
Albers, Sönke
(
ed.
);
Haßmann, Volker
(
ed.
); …
-
2008
-
[Stand]: Juni 2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003723904
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9
Innovatives Marketing : Entscheidungsfelder - Management - Instrumente ; Hermann Diller zum 60. Geburtstag
Haas, Alexander
(
ed.
);
Diller, Hermann
(
honouree
); …
-
2005
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003224217
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10
Ansätze zur Segmentierung von Kunden - wie geeignet sind herkömmliche Konzepte?
Krafft, Manfred
;
Albers, Sönke
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
52
(
2000
)
6
,
pp. 515-536
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001508356
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