Showing 1 - 10 of 15
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003295719
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003711488
Im Mittelpunkt marketingwissenschaftlicher Anstrengungen steht die Erforschung des Konsumentenverhaltens. Da Präferenzen als eine entscheidende Determinante im Rahmen der Kaufentscheidung angesehen werden, kommt ihrer Messung eine zentrale Bedeutung zu. Im vorliegenden Beitrag werden vor diesem...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002622162
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002010905
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007451591
Because consumers’ preferences are relevant determinants in the purchase decision, their measurement seems to be extremely important. Therefore, the article presents selected results of preference measurement (conjoint-analysis) with special regard to different food production modes...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008802611
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007439875
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007520699
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000062395