Showing 1 - 10 of 17
Das Konzept der Modularität wird von vielen Unternehmen als geeignetes Mittel zur Steigerung der Flexibilität gesehen. Durch ein modular aufgebautes Produkt können beispielsweise heterogene Kundenbedürfnisse möglichst treffend bedient werden, ohne dass dies zu großen Kostensteigerungen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011925149
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001771227
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002143107
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002241494
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009579004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009485870
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009486248
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009553024
Homophily in social relations results from both individual preferences and selective opportunities for interaction, but how these two mechanisms interact in large, contemporary organizations is not well understood. We argue that organizational structures and geography delimit opportunities for...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008906520
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010196183