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Germany
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Marktforschung
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4
Soziale Werte
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4
Theory
4
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Marketing management
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
15
Aufsatz im Buch
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Hochschulschrift
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Bibliografie enthalten
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Graue Literatur
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Lehrbuch
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Non-commercial literature
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Thesis
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Arbeitspapier
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Collection of articles of several authors
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Conference proceedings
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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
1
Konferenzschrift
1
Lehrmittel
1
Sammelwerk
1
Textbook
1
Working Paper
1
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Language
All
German
15
English
14
Author
All
Balderjahn, Ingo
Han, Heesup
115
Belk, Russell W.
113
Bauer, Hans H.
108
Grunert, Klaus G.
100
Mattila, Anna S.
100
Wiedmann, Klaus-Peter
92
Huber, Frank
91
Lusk, Jayson L.
91
Kollmann, Tobias
86
Heinemann, Gerrit
83
Herrmann, Andreas
82
Phau, Ian
82
Sheth, Jagdish N.
80
Gierl, Heribert
79
Dwivedi, Yogesh Kumar
77
Heckman, James J.
77
Usman, Osly
77
Khare, Arpita
75
Foxall, Gordon R.
73
Grewal, Dhruv
72
Agarwal, Sumit
71
Blundell, Richard W.
68
Nayga, Rodolfo M.
68
Bagozzi, Richard P.
67
Loureiro, Sandra Maria Correia
67
Septianto, Felix
66
Stavins, Joanna
66
Wirtz, Bernd W.
66
Pistaferri, Luigi
65
Verhoef, Peter C.
63
Wansink, Brian
63
Swoboda, Bernhard
62
Walsh, Gianfranco
62
Nijkamp, Peter
61
Janssen, Maarten C. W.
60
Paul, Justin
60
Peitz, Martin
59
Frey, Bruno S.
57
Jang, Soocheong
57
Laroche, Michel
57
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Institution
All
Universität Potsdam
1
Published in...
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
3
Ecological economics : the transdisciplinary journal of the International Society for Ecological Economics
2
Journal of business research : JBR
2
UTB / Wirtschaftswissenschaften
2
AMS review : official publication of the Academy of Marketing Science
1
Betriebswirtschaftliche Schriften
1
Betriebswirtschaftliche Schriften : BWS
1
Cahier de recherches / Faculté des Sciences Economiques et Sociales, Hautes Etudes Commerciales, Université de Genève
1
Cleaner and responsible consumption
1
Die Betriebswirtschaft : DBW
1
European journal of marketing
1
Forum Marketing & Management : Probleme, Konzepte, Lösungen
1
International journal of consumer studies
1
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
1
Journal of consumer policy : consumer issues in law, economics and behavioural sciences
1
Journal of the Academy of Marketing Science
1
Markenführung in strukturell veränderten Märkten : Markendialog, Februar 2010
1
Nachhaltigkeit : Unternehmerisches Handeln in globaler Verantwortung ; Wissenschaftliche Tagung des Verbandes der Hochschullehrer für Betriebswirtschaftslehre e.V. an der Technischen Universität Kaiserslautern 2011
1
New developments and approaches in consumer behavior research
1
Schriften zum Marketing
1
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ECONIS (ZBW)
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USB Cologne (EcoSocSci)
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1
Why consumers buy sustainably : the role of personal values
Balderjahn, Ingo
;
Hüttel, Alexandra
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
41
(
2019
)
1
,
pp. 24-38
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012004773
Saved in:
2
New developments and approaches in consumer behavior research
Balderjahn, Ingo
(
contributor
); …
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000975257
Saved in:
3
Empirical analysis of price response functions
Balderjahn, Ingo
- In:
New developments and approaches in consumer behavior …
,
(pp. 185-200)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299793
Saved in:
4
Strukturen sozialen Konsumbewußtseins : Reanalyse u. Versuch e. Bestimmung
Balderjahn, Ingo
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
7
(
1985
)
4
,
pp. 253-262
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001015070
Saved in:
5
The role of sustainability in profiling voluntary simplifiers
Peyer, Mathias
;
Balderjahn, Ingo
;
Seegebarth, Barbara
; …
- In:
Journal of business research : JBR
70
(
2017
),
pp. 37-43
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011620246
Saved in:
6
Nachhaltiges Management und
Konsumentenverhalten
Balderjahn, Ingo
-
2021
-
2., vollständig überarbeitete Auflage
Verständnis für die Verknüpfung von nachhaltigem Management mit
Konsumentenverhalten
. (Verlagstext) …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012216557
Saved in:
7
The many faces of sustainability-conscious consumers : a category-independent typology
Balderjahn, Ingo
;
Peyer, Mathias
;
Seegebarth, Barbara
; …
- In:
Journal of business research : JBR
91
(
2018
),
pp. 83-93
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011902831
Saved in:
8
Consciousness for sustainable consumption : scale development and new insights in the economic dimension of consumers' sustainability
Balderjahn, Ingo
;
Buerke, Anja
;
Kirchgeorg, Manfred
; …
- In:
AMS review : official publication of the Academy of …
3
(
2013
)
4
,
pp. 181-192
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010233423
Saved in:
9
Nachhaltiges Marketing-Management : Möglichkeiten einer umwelt- und sozialverträglichen Unternehmenspolitik
Balderjahn, Ingo
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001851198
Saved in:
10
Das Bewusstsein für fairen Konsum : Konzeptualisierung, Messung und Wirkung
Balderjahn, Ingo
;
Peyer, Mathias
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
72
(
2012
)
4
,
pp. 343-364
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009571228
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