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~person:"Benkenstein, Martin"
~person:"Day, George S."
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~subject:"Anforderungsprofil"
~subject:"Marketing management"
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Marketing management
Marketing
Strategisches Management
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Strategic management
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Marketingmanagement
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Theorie
10
Theory
10
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United States
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Competitive strategy
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Innovationsmanagement
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Marketing strategy
2
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2
Marketingstrategie
2
Marketingtheorie
2
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Ressourcenorientierter Ansatz
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Undetermined
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Bibliografie enthalten
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Bibliography included
3
Aufsatz im Buch
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Aufsatzsammlung
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Book section
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Collection of articles of several authors
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Lehrbuch
2
Sammelwerk
2
Textbook
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Arbeitspapier
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Graue Literatur
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Non-commercial literature
1
Working Paper
1
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Language
All
English
14
German
10
Undetermined
1
Author
All
Benkenstein, Martin
Day, George S.
Morgan, Neil A.
Kotler, Philip
21
Bruhn, Manfred
19
Aaker, David A.
18
Cravens, David W.
18
Meffert, Heribert
16
Piercy, Nigel
16
Tomczak, Torsten
15
Fritz, Wolfgang
13
Wiedmann, Klaus-Peter
12
Kerin, Roger A.
11
McDonald, Malcolm
11
Lambin, Jean-Jacques
10
Baker, Michael John
9
Kuß, Alfred
9
Peterson, Robert A.
9
Pfeffermann, Nicole
9
Sabel, Hermann
9
Weiser, Christoph
9
Andreasen, Alan R.
8
Dichtl, Erwin
8
Diez, Willi
8
Gilligan, Colin
8
Oelsnitz, Dietrich von der
8
Pepels, Werner
8
Proctor, Tony
8
Schaper, Thorsten
8
Homburg, Christian
7
Krohmer, Harley
7
Lane, Nikala
7
Percy, Larry
7
Ryan, Damian
7
Zupancic, Dirk
7
Ahlert, Dieter
6
Ibrahim, Essam
6
Meissner, Hans Günther
6
Vollert, Klaus
6
Walters, David
6
Backhaus, Klaus
5
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All
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
2
Journal of the Academy of Marketing Science
2
Kohlhammer Edition Marketing
2
AMS review : official publication of the Academy of Marketing Science
1
Business horizons
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Handbook of marketing
1
Kohlhammer-Edition Marketing
1
Long range planning : LRP ; international journal of strategic management
1
MIT sloan management review
1
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung
1
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung : Herrn Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Heribert Meffert zum 80. Geburtstag
1
Strategic management policy and planning
1
Working paper / Marketing Science Institute, Research Program
1
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ECONIS (ZBW)
19
USB Cologne (EcoSocSci)
6
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1
Wharton zur dynamischen Wettbewerbsstrategie
Day, George S.
(
ed.
);
Reibstein, David J.
(
contributor
)
-
1998
-
Dt. Ausg.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000645452
Saved in:
2
Marketing-Management für Bildungsinstitutionen : Aus- und Aufbau langfristiger Wettbewerbsvorteile
Benkenstein, Martin
(
contributor
)
-
2003
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001759356
Saved in:
3
Strategic market analysis : top-down and bottom-up approaches
Day, George S.
-
1980
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000767762
Saved in:
4
Strategisches Marketing : ein wettbewerbsorientierter Ansatz
Benkenstein, Martin
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000617595
Saved in:
5
Theoretical underpinnings of research in strategic marketing : a commentary
Varadarajan, Rajan
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
47
(
2019
)
1
,
pp. 30-36
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011996666
Saved in:
6
The criticality of CMO-CIO alignment
Whitler, Kimberly A.
;
Boyd, D. Eric
;
Morgan, Neil A.
- In:
Business horizons
60
(
2017
)
3
,
pp. 313-324
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011756789
Saved in:
7
How marketing capabilities and current performance drive strategic intentions in international markets
Kaleka, Anna
;
Morgan, Neil A.
- In:
Industrial marketing management : the international …
78
(
2019
),
pp. 108-121
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012026165
Saved in:
8
Hat sich das Marketing als Leitkonzept der Unternehmensführung wirklich überlebt? - eine kritische Stellungnahme
Benkenstein, Martin
- In:
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine …
,
(pp. 49-64)
.
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011740974
Saved in:
9
Strategisches Marketing : ein wettbewerbsorientierter Ansatz
Benkenstein, Martin
-
2002
-
2. überarbeitete und erweiterte Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001577198
Saved in:
10
Strategisches Marketing : ein wettbewerbsorientierter Ansatz
Benkenstein, Martin
;
Uhrich, Sebastian
-
2009
-
3., aktualisierte und überarb. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003785444
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