Showing 1 - 10 of 20
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011491056
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011672006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009790087
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013539114
relevance for electronic services. Whereas consumers expectations about information goods are often vague and transient, their … requirements are pronounced and specific when it comes to the functional and non-functional characteristics of electronic services …. Moreover, modular services can be combined and configured into service mashups that have the potential to meet complex consumer …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014045462
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003901859
Das Buch möchte Unternehmen und Nonprofit-Organisationen anregen, sich mit der Sicherstellung von Servicequalität professionell und systematisch zu beschäftigen. M. Bruhn verweist auf seinen Titel "Qualitätsmanagement für Nonprofit-Organisationen" (ID-G 28/13), der die wissenschaftlichen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009765907
Dieses Buch bietet Unterstützung zur Sicherstellung und Erhöhung der Dienstleistungsqualität an. Manfred Bruhn stellt einen ganzheitlichen, wissenschaftlich fundierten Ansatz des Qualitätsmanagements für Dienstleistungen vor, der sich konsequent am Managementprozess mit den Phasen Analyse,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011531367
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010430097
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001402985