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~person:"Bruhn, Manfred"
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12
Theorie
12
Theory
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Aufsatz im Buch
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Aufsatzsammlung
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Bibliografie enthalten
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Handbuch
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Sammelwerk
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Nachschlagewerk
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Non-commercial literature
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Reference book
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Wörterbuch
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German
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English
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Author
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Bruhn, Manfred
Mueller, Barbara
Esch, Franz-Rudolf
12
Nickel, Volker
10
Pflaum, Dieter
10
Diehl, Sandra
9
Kaiser, Ulrich
9
Huth, Rupert
8
Kloss, Ingomar
8
Meyer, Bernd
8
Mooij, Marieke K. de
8
Schaffner, Sandra
8
Kosfeld, Reinhold
7
Nöcker, Ralf
7
Schweiger, Günter
6
Terlutter, Ralf
6
Winkelmann, Rainer
6
Bliemel, Friedhelm
5
Cheung, Yin-Wong
5
Chinn, Menzie David
5
Kroeber-Riel, Werner
5
Kuzin, Vladimir
5
Schumacher, Christian
5
Taylor, Charles Raymond
5
Welsch, Heinz
5
Bach, Stefan
4
Bockermann, Andreas
4
Dahlhoff, Hans-Dieter
4
Dewenter, Ralf
4
Emmerich, Norbert-Christian
4
Hansen, Gerd
4
Hempell, Thomas
4
Kanso, Ali
4
Kau, Winand
4
Koinig, Isabell
4
Lauridsen, Jørgen
4
Lutz, Christian
4
Marcellino, Massimiliano
4
Okazaki, Shintaro
4
Schrattenecker, Gertraud
4
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All
Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
7
International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
3
Arbeitspapiere / Institut für Marketing, European Business School
1
Bridging the gap between advertising academia and practice
1
Cutting edge international research
1
Integrierte Kommunikation in Theorie und Praxis : betriebswirtschaftliche und kommunikationswissenschaftliche Perspektiven ; mit Meinungen und Beispielen aus der Praxis
1
International journal of advertising : the review of marketing communications
1
Journal of current issues and research in advertising
1
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1
Kommunikationspolitik : Bedeutung - Strategien - Instrumente
Bruhn, Manfred
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000612244
Saved in:
2
Effizientes Kommunikationsmanagement : Konzepte, Beispiele und Erfahrungen aus der integrierten Unternehmenskommunikation
Bruhn, Manfred
(
ed.
);
Dahlhoff, Hans-Dieter
(
ed.
)
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000347109
Saved in:
3
Kommunikationspolitik : systematischer Einsatz der Kommunikation für Unternehmen
Bruhn, Manfred
-
2007
-
4., überarb. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003470993
Saved in:
4
Kommunikationspolitik : systematischer Einsatz der Kommunikation für Unternehmen
Bruhn, Manfred
-
2010
-
6., vollst. überarb. und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008664740
Saved in:
5
A cross-cultural and gender-specific examination of consumer skepticism toward
advertising
in general vs. pharmaceutical
advertising
: empirical evidence from the US, Germany and C...
Diehl, Sandra
;
Terlutter, Ralf
;
Chan, Kara
;
Mueller, Barbara
- In:
Cutting edge international research
,
(pp. 297-312)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003985205
Saved in:
6
Unternehmens- und Marketingkommunikation : Handbuch für ein integriertes Kommunikationsmanagement
Bruhn, Manfred
-
2011
-
2., vollst. überarb. und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009229464
Saved in:
7
The effects of different ad appeals in non-prescription drug
advertising
: a cross-cultural investigation
Koinig, Isabell
;
Diehl, Sandra
;
Mueller, Barbara
- In:
Bridging the gap between advertising academia and practice
,
(pp. 266-280)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011540397
Saved in:
8
Kommunikationspolitik : systematischer Einsatz der Kommunikation für Unternehmen
Bruhn, Manfred
-
2013
-
7., überarb. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009681226
Saved in:
9
Consumer responses towards non-prescription and presciption drug
advertising
in the US and Germany : they don't really like it, but they do believe it
Diehl, Sandra
;
Mueller, Barbara
;
Terlutter, Ralf
- In:
International journal of advertising : the quarterly …
27
(
2008
)
1
,
pp. 99-131
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003736347
Saved in:
10
Unternehmens- und Marketingkommunikation : Handbuch für ein integriertes Kommunikationsmanagement
Bruhn, Manfred
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002216477
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