Showing 1 - 10 of 181
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001281984
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003708610
The purpose of this paper is to construct a conceptual framework for the adoption decision of potential users in the field of electronic health services including the relevant determinants, sources of information aimed at reducing uncertainty about the innovation and the barriers that inhibit...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011416125
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003142981
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001638487
Der Beitrag diskutiert Kundenerfahrung als Bezugsrahmen, der die beiden Konstrukte Kundenerlebnisund Kundenvertrautheit umfasst. Kundenerfahrung wird konzeptionalisiert alsKundenerlebnis im Sinne eines Maßstabs für die Qualität der Kundenerfahrung (positiv/negativ). Die Einflussstärke der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008836954
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000727598
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000545856
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000552762
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000617771