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~person:"Chaloupka, Frank J."
~person:"Han, Heesup"
~person:"Huber, Frank"
~person:"Janssen, Maarten C. W."
~subject:"Rauchen"
~subject:"Theorie"
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Rauchen
Theorie
Konsumentenverhalten
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Consumer behaviour
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Beziehungsmarketing
68
Relationship marketing
66
Customer satisfaction
63
Kundenzufriedenheit
63
Youth
53
Deutschland
52
Jugendliche
52
Germany
51
Theory
44
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43
Search theory
42
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40
Hotellerie
40
Brand management
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Markenführung
38
Markenimage
38
USA
36
United States
35
Brand image
33
Dienstleistungsqualität
33
Markenartikel
33
Service quality
33
Smoking
31
Brand
30
Preismanagement
29
Pricing strategy
29
Emotion
27
Informationskosten
27
Holiday behaviour
26
Information costs
26
Urlaubsverhalten
26
Estimation
23
Schätzung
23
Verbraucherverhalten
20
Preis
18
Price
18
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Free
28
Undetermined
10
Type of publication
All
Book / Working Paper
54
Article
22
Type of publication (narrower categories)
All
Graue Literatur
26
Non-commercial literature
26
Working Paper
24
Arbeitspapier
23
Article in journal
18
Aufsatz in Zeitschrift
18
Aufsatz im Buch
4
Book section
4
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Language
All
English
54
German
22
Author
All
Chaloupka, Frank J.
Han, Heesup
Huber, Frank
Janssen, Maarten C. W.
Anderson, Simon P.
28
Hruschka, Harald
27
Kerschbamer, Rudolf
23
Inderst, Roman
22
Peitz, Martin
22
Sattler, Henrik
22
Bauer, Hans H.
21
Mullainathan, Sendhil
21
Sheth, Jagdish N.
20
Sutter, Matthias
20
Tauras, John A.
20
Fishman, Arthur
19
Postlewaite, Andrew
19
Siedler, Thomas
19
Blundell, Richard W.
18
Hildebrandt, Lutz
18
Kvasnicka, Michael
18
Vermeulen, Frederic
18
Zinman, Jonathan
18
Franses, Philip Hans
17
Gruber, Jonathan
17
Herweg, Fabian
17
Matsushima, Noriaki
17
Dellaert, Benedict G. C.
16
Ikeda, Shinsuke
16
Armstrong, Mark
15
Gierl, Heribert
15
Herrmann, Andreas
15
Moraga-González, José Luis
15
Samuelson, Larry
15
Boztuğ, Yasemin
14
Chen, Yongmin
14
Grossman, Michael
14
Helm, Roland
14
Nevo, Aviv
14
Palma, André de
14
Shy, Oz
14
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Institution
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National Bureau of Economic Research
7
Springer Fachmedien Wiesbaden
1
Published in...
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NBER Working Paper
9
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
8
NBER working paper series
7
Discussion paper / Tinbergen Institute
6
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / F / Center of Market-Oriented Product and Production Management
5
Gabler Edition Wissenschaft
3
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
3
Working papers / Department of Economics, University of Vienna
3
International journal of industrial organization
2
Southern economic journal
2
SpringerLink / Bücher
2
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
1
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von Pkw-Herstellern
1
CESifo Working Paper
1
CESifo working papers
1
CESifo working papers : the international platform of Ludwig-Maximilians University's Center for Economic Studies and the Ifo Institute
1
Contemporary economic policy : a journal of Western Economic Association International
1
Customer retention in the automotive industry : quality, satisfaction and loyalty
1
Eastern economic journal
1
Gabler Edition Wissenschaft / Spektrum wirtschaftswissenschaftliche Forschung
1
Jena research papers in business and economics : working and discussion paper series School of Economics and Business Administration Friedrich Schiller University Jena
1
Journal of health economics
1
Journal of political economy
1
Journal of the European Economic Association : JEEA
1
Journal of travel and tourism marketing
1
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
1
Optimal bundling : marketing strategies for improving economic performance ; with 48 tables
1
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
1
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
1
Springer eBook Collection / Business and Economics
1
The American economic review
1
The journal of industrial economics
1
The review of economic studies
1
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / P / Center of Market-Oriented Product and Production Management
1
ZEW discussion papers
1
Zeitschrift für öffentliche und gemeinwirtschaftliche Unternehmen : ZögU ; zugleich Organ des Bundesverbandes Öffentliche Dienstleistungen - Deutsche Sektion des CEEP
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Die Erfassung der Markentreue im Automobilmarkt mit loglinearen Modellen
Bauer, Hans H.
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
23
(
1994
)
9
,
pp. 434-439
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001169698
Saved in:
2
Die Bestimmungsgrößen der Markentreue beim Pkw-Kauf : Ergebnisse einer empirischen Untersuchung
Bauer, Hans H.
- In:
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von …
,
(pp. 119-132)
.
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001293677
Saved in:
3
Auswirkungen eines Markenfehlverhaltens auf Konsumenten-Marken-Beziehungen : eine empirische Studie unter Berücksichtigung der Dauer und Stärke der Markenbeziehung
Huber, Frank
;
Vollhardt, Kai
;
Kopplin, Jana
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003290586
Saved in:
4
Erfolgreich loyale Kunden managen : Bestimmungsfaktoren der Markenloyalität im Sportartikelsektor ; eine kausalanalytische Studie
Huber, Frank
;
Regier, Stefanie
;
Wilhelmi, Sabine
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003233148
Saved in:
5
Determinanten der Kundenloyalität im Automobilsektor : eine empirische Studie im Neu- und Gebrauchtwagenmarkt
Bauer, Hans H.
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013416584
Saved in:
6
Public policy and
youth
smokeless tobacco use
Chaloupka, Frank J.
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000938453
Saved in:
7
An examination of gender and race differences in
youth
smoking responsiveness to price and tobacco control policies
Chaloupka, Frank J.
;
Pacula, Rosalie Liccardo
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000662923
Saved in:
8
Price, tobacco control policies and
youth
smoking
Chaloupka, Frank J.
;
Grossman, Michael
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000603365
Saved in:
9
Determinants of smoking cessation : an analysis of young adult men and women
Tauras, John A.
;
Chaloupka, Frank J.
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001410100
Saved in:
10
Price, clean indoor air laws, and cigarette smoking : evidence from longitudinal data for young adults
Tauras, John A.
;
Chaloupka, Frank J.
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001365590
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