Showing 1 - 10 of 20
A methodology is provided for examining the impact on profitability of a significant change in the merchandise portfolio of a retailer. Such repositioning is essential to maintain competitiveness in a rapidly changing environment. At the same time, management is often reluctant to undertake such...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008788275
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000323891
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011850131
Marketings. Vom "klassischen" Marketing bis hin zu Themen wie Online- und Mobile-Marketing, Big Data, Soziale Medien, Künstliche … Intelligenz, Suchmaschinen-optimierung, Affiliate Marketing, In-Game-Advertising, Data Mining, RFID-Technik und Multi-/ Omni …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011907888
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001754671
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001593160
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001865127
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003823574
Das Buch behandelt eines der wichtigsten und aktuellsten Themenfelder des modernen Marketing-Managements. Der Ansatz … verbindet dabei den "neuen" Ansatz des "Relationship Marketing" mit dem klassischen Ansatz der strategischen Marketingplanung … Phasen die Bedeutung und Möglichkeiten des "Relationship Marketing " Ansatzes auf. Dadurch wird deutlich, dass Marketing …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008653477
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010379533