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Gerpott, Torsten J.
Asongu, Simplice
87
Udry, Christopher
78
Osei, Robert Darko
75
Anderson, Kym
69
Karlan, Dean
59
Fafchamps, Marcel
55
Ackah, Charles
53
Aryeetey, Ernest
52
Hinson, Robert
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Strobl, Eric
48
Abor, Joshua
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Blunch, Niels-Hugo
47
Görg, Holger
43
Danquah, Michael
41
Diao, Xinshen
41
Adomako, Samuel
39
Ewusi, Kodwo
39
Teal, Francis J.
39
Haucap, Justus
38
Quartey, Peter
38
Bokpin, Godfred A.
36
Narteh, Bedman
36
Steel, William F.
36
Osei-Akoto, Isaac
34
Abdulai, Awudu
33
Koomson, Isaac
32
Awunyo-Vitor, Dadson
31
Osei, Kofi A.
31
Younger, Stephen D.
31
Nketiah-Amponsah, Edward
30
Sarpong, Daniel Bruce
30
Kruse, Jörn
29
Odhiambo, Nicholas M.
29
Owoo, Nkechi S.
29
Ragasa, Catherine
29
Baah-Boateng, William
28
Nkrumah, Kwame
28
Schultz, T. Paul
28
Akpalu, Wisdom
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Telecommunications policy : the international journal of digital economy, data sciences and new media
8
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
2
Zeitschrift für Management : ZfM
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Business & information systems engineering : BISE ; the international journal of Wirtschaftsinformatik
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Die Betriebswirtschaft : DBW
1
Information & management : the internat. journal of management processes and systems ; journal of IFIP Users Group
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Wirtschaftsinformatik : WI ; Organ der Fachbereichs Wirtschaftsinformatik der Gesellschaft für Informatik e.V. und der Wissenschaftlichen Kommission Wirtschaftsinformatik im Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V.
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ifo Schnelldienst
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Who (dis)continues to use SMS in the age of ubiquitous mobile Internet access? : a two-level investigation of residential mobile communications customers in Germany
Gerpott, Torsten J.
- In:
International journal of e-business research : an …
11
(
2015
)
3
,
pp. 31-53
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011306285
Saved in:
2
Management von Kundenzufriedenheit in der Mobilfunkbranche
Gerpott, Torsten J.
- In:
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
,
(pp. 507-541)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003745031
Saved in:
3
Sind positiv eingestellte Kunden generell bereit, mehr zu zahlen? : empirische Studien zu Moderatoren des Zusammenhangs zwischen anbieterbezogenen Kundeneinstellungen und Zahlungsb...
Gerpott, Torsten J.
- In:
Zeitschrift für Management : ZfM
4
(
2009
)
2
,
pp. 99-130
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003888787
Saved in:
4
Attitudes and behaviors of mobile network operator customers : contributions toward empirically founded marketing strategies for mobile navigation and Internet services
Gerpott, Torsten J.
-
2010
-
1., Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003915259
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5
Impacts of mobile Internet use intensity on the demand for SMS and voice services of mobile network operators : an empirical multi-method study of German mobile Internet customers
Gerpott, Torsten J.
- In:
Telecommunications policy : the international journal …
34
(
2010
)
8
,
pp. 430-443
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008667528
Saved in:
6
Einflussfaktoren der Adoptionsbereitschaft von standortbezogenen Mobilfunkdiensten : eine empirische Untersuchung privater Mobilfunkkunden
Gerpott, Torsten J.
- In:
Zeitschrift für Management : ZfM
5
(
2010
)
1
,
pp. 53-90
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003953190
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7
Flexibilisierung der Frequenznutzung : ökonomische und juristische Analysen
Gerpott, Torsten J.
;
Holznagel, Bernd
-
2010
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008778332
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8
Tariftypenwahl von Privatkunden im deutschen Mobilfunkmarkt : eine empirische Analyse zur Bedeutung von Wahrnehmungskonstrukten für die Wahl eines Tariftyps
Gerpott, Torsten J.
- In:
Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen …
4
(
2007
)
4
,
pp. 6-22
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003587378
Saved in:
9
Aktienmarktreaktionen auf internationale Markterschließungsmaßnahmen von Mobilfunknetzbetreibern : Werteffekte von Eintrittsform- und zeitbezogenen Gestaltungsunterschieden
Gerpott, Torsten J.
;
Jakopin, Nejc M.
- In:
Journal of business economics : JBE
76
(
2006
)
10
,
pp. 1067-1103
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003381711
Saved in:
10
Determinanten der Nutzungsbereitschaft von standortbezogenen Mobilfunkdiensten : eine empirische Analyse privater Mobilfunknutzer
Gerpott, Torsten J.
;
Berg, Sabrina
- In:
Wirtschaftsinformatik : WI ; Organ der Fachbereichs …
53
(
2011
)
5
,
pp. 267-276
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009313242
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