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~person:"Gierl, Heribert"
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Article
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77
Aufsatz im Buch
9
Book section
9
Bibliografie enthalten
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Conference paper
1
Hochschulschrift
1
Konferenzbeitrag
1
Thesis
1
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Language
All
German
47
English
43
Author
All
Gierl, Heribert
Esch, Franz-Rudolf
154
Nijkamp, Peter
153
Huber, Frank
143
Burmann, Christoph
138
Fritsch, Michael
127
Levy, Daniel
127
Han, Heesup
119
Thisse, Jacques-François
118
Belk, Russell W.
117
Bauer, Hans H.
112
Mattila, Anna S.
106
Phau, Ian
105
Herrmann, Andreas
103
Grunert, Klaus G.
101
Wiedmann, Klaus-Peter
98
Tsukhlo, Sergey
97
Baumgarth, Carsten
95
Bruhn, Manfred
91
Peitz, Martin
87
Lusk, Jayson L.
85
Behrens, Kristian
84
Foxall, Gordon R.
83
Sheth, Jagdish N.
83
Meffert, Heribert
82
Melewar, T. C.
82
Brakman, Steven
80
Khare, Arpita
80
Rodríguez-Pose, Andrés
78
Usman, Osly
76
Wansink, Brian
76
Loureiro, Sandra Maria Correia
75
Agarwal, Sumit
73
Keller, Kevin Lane
73
Grewal, Dhruv
72
Stavins, Joanna
72
Volpe, Aurelio
71
Bagozzi, Richard P.
70
Laroche, Michel
70
Rajagopal
70
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
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Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
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Der Markt : international journal of marketing
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Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
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Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
4
Journal of business research : JBR
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Marketing : journal of research and management
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3
Handel im Fokus : aus dem Instituts für Handelsforschung an der Universität zu Köln
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Review of managerial science
2
Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement
2
Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
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Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics
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Asia Pacific journal of marketing and logistics
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Cutting edge international research
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Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
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Handel in Theorie und Praxis : Festschrift zum 60. Geburtstag von Prof. Dr. Dirk Möhlenbruch
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International advertising and communication : current insights and empirical findings
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International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
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International journal of marketing : IJM ; formerly Der Markt
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International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
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Journal of business ethics : JBE
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Marketing letters : a journal of research in marketing
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Schriften zum Marketing
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The effectiveness of recognized parodic advertisements
Haltmayer, Vanessa
;
Gierl, Heribert
- In:
Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und …
66
(
2020
)
3
,
pp. 17-27
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012302547
Saved in:
2
Too sexy for the price? : the effectiveness of erotic advertising depending on the
brand
's price level
Thomas, Stefan
;
Gierl, Heribert
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
41
(
2019
)
2
,
pp. 4-20
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012003359
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3
Effect of the information about the use and non-use of photoshopping of female ad models on
brand
attitudes of young female consumers
Pappenheim, Christina
;
Gierl, Heribert
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
45
(
2023
)
3
,
pp. 4-37
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014340546
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4
Markenpersönlichkeit und Kundenbindung
Gierl, Heribert
;
Bitz, Robert
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
50
(
2004
)
2
,
pp. 139-159
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002129687
Saved in:
5
The effects of positive and negative ad-evoked associations on
brand
attitude
Praxmarer-Carus, Sandra
;
Gierl, Heribert
- In:
Asia Pacific journal of marketing and logistics
21
(
2009
)
4
,
pp. 507-520
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003905840
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6
Die Wirkung von irrelevanten Merkmalen in der Markenwerbung
Gierl, Heribert
;
Großmann, Tina
- In:
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für …
52
(
2007
)
3
,
pp. 18-29
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003535884
Saved in:
7
Die Verwendung von Advertising Retrieval Cues in der Werbung
Gierl, Heribert
;
Großmann, Tina
- In:
Der Markt : international journal of marketing
47
(
2008
)
1
,
pp. 16-42
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003734140
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8
Markentreue und Kaufintervalle bei langlebigen Konsumgütern
Gierl, Heribert
;
Helm, Roland
;
Stumpp, Stefan
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
54
(
2002
)
3
,
pp. 215-232
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001666374
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Differenzierte oder undifferenzierte Werbestrategie für Markenerweiterungen
Gierl, Heribert
;
Koncz, Julia
;
Jaumann, Mathias
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
51
(
2005
)
2
,
pp. 176-199
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003013988
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10
Emoji your story : the advertising effectiveness of emoji-based narratives
Haltmayer, Vanessa
;
Gierl, Heribert
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
43
(
2021
)
1/2
,
pp. 67-94
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012600964
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