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~person:"Gierl, Heribert"
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Undetermined
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Article
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Bibliografie enthalten
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Conference paper
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Hochschulschrift
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Thesis
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1
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German
48
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44
Undetermined
1
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Gierl, Heribert
Esch, Franz-Rudolf
158
Huber, Frank
147
Franses, Philip Hans
143
Burmann, Christoph
140
Han, Heesup
122
Bauer, Hans H.
119
Belk, Russell W.
116
Herrmann, Andreas
110
Phau, Ian
108
Mattila, Anna S.
106
Grunert, Klaus G.
103
Bruhn, Manfred
101
Wiedmann, Klaus-Peter
100
Grewal, Dhruv
97
Levy, Daniel
96
Swoboda, Bernhard
96
Baumgarth, Carsten
95
Rajagopal
92
Ahlert, Dieter
90
Sheth, Jagdish N.
89
Verhoef, Peter C.
89
Khare, Arpita
87
Meffert, Heribert
87
Lusk, Jayson L.
85
Foxall, Gordon R.
84
Melewar, T. C.
82
Chintagunta, Pradeep K.
80
Hildebrandt, Lutz
78
Loureiro, Sandra Maria Correia
77
Usman, Osly
77
Wansink, Brian
76
Ha Nam Khanh, Giao
74
Keller, Kevin Lane
74
Volle, Pierre
73
Bagozzi, Richard P.
72
Laroche, Michel
72
Parguel, Béatrice
72
Nayga, Rodolfo M.
71
Septianto, Felix
71
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
20
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
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Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
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Der Markt : international journal of marketing
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Journal of business economics : JBE
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Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
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Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
4
Journal of business research : JBR
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Marketing : journal of research and management
3
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
3
Handel im Fokus : aus dem Instituts für Handelsforschung an der Universität zu Köln
2
Review of managerial science
2
Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement
2
Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
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Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics
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Handel in Theorie und Praxis : Festschrift zum 60. Geburtstag von Prof. Dr. Dirk Möhlenbruch
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International advertising and communication : current insights and empirical findings
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International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
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International journal of marketing : IJM ; formerly Der Markt
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International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
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Journal of business ethics : JBE
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Marketing letters : a journal of research in marketing
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Medien im Marketing : Optionen der Unternehmenskommunikation
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Schmalenbach Business Review (sbr)
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Schriften zum Marketing
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The international review of retail, distribution and consumer research
1
Wege des Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von Erwin Dichtl
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Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
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Yearbook of marketing and consumer research
1
Zeitschrift für Planung & Unternehmenssteuerung
1
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The effectiveness of recognized parodic advertisements
Haltmayer, Vanessa
;
Gierl, Heribert
- In:
Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und …
66
(
2020
)
3
,
pp. 17-27
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012302547
Saved in:
2
Too sexy for the price? : the effectiveness of erotic advertising depending on the
brand
's price level
Thomas, Stefan
;
Gierl, Heribert
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
41
(
2019
)
2
,
pp. 4-20
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012003359
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3
Effect of the information about the use and non-use of photoshopping of female ad models on
brand
attitudes of young female consumers
Pappenheim, Christina
;
Gierl, Heribert
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
45
(
2023
)
3
,
pp. 4-37
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014340546
Saved in:
4
Die Wirkung von Knappheit auf den Absatz von Produkten im Handel
Gierl, Heribert
;
Plantsch, Michael
;
Schweidler, Janine
- In:
Handel im Fokus : aus dem Instituts für …
59
(
2007
)
1
,
pp. 17-28
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003422329
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5
Scarcity effects on sales volume in retail
Gierl, Heribert
;
Plantsch, Michael
;
Schweidler, Janine
- In:
The international review of retail, distribution and …
18
(
2008
)
1
,
pp. 45-61
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003733231
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6
Markenpersönlichkeit und Kundenbindung
Gierl, Heribert
;
Bitz, Robert
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
50
(
2004
)
2
,
pp. 139-159
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002129687
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7
The effects of positive and negative ad-evoked associations on
brand
attitude
Praxmarer-Carus, Sandra
;
Gierl, Heribert
- In:
Asia Pacific journal of marketing and logistics
21
(
2009
)
4
,
pp. 507-520
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003905840
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8
Die Wirkung von irrelevanten Merkmalen in der Markenwerbung
Gierl, Heribert
;
Großmann, Tina
- In:
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für …
52
(
2007
)
3
,
pp. 18-29
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003535884
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9
Die Verwendung von Advertising Retrieval Cues in der Werbung
Gierl, Heribert
;
Großmann, Tina
- In:
Der Markt : international journal of marketing
47
(
2008
)
1
,
pp. 16-42
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003734140
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10
Markentreue und Kaufintervalle bei langlebigen Konsumgütern
Gierl, Heribert
;
Helm, Roland
;
Stumpp, Stefan
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
54
(
2002
)
3
,
pp. 215-232
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001666374
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