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Bedarfs- und Marktforschung in...
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Deutschland <DDR>
Germany
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Market research
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Konferenzen und Kongresse
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Wien 1961
38
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33
Theory
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Strukturgleichungsmodell
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Market basket analysis
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Partial least squares
5
Partielle kleinste Quadrate
5
Structural equation model
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Absatz
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Einzelhandel
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Informationstechnik
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Marketingforschung
4
Multivariate Analyse
4
Multivariate analysis
4
Nichtparametrisches Verfahren
4
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Retail trade
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4
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Undetermined
11
Free
7
Type of publication
All
Book / Working Paper
76
Article
39
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
24
Aufsatz in Zeitschrift
24
Graue Literatur
11
Lehrbuch
11
Non-commercial literature
11
Textbook
11
Arbeitspapier
10
Working Paper
10
Glossar enthalten
8
Glossary included
8
Aufsatz im Buch
3
Book section
3
CD-ROM, DVD
2
Dictionary (multilingual)
2
Wörterbuch
2
Aufsatzsammlung
1
Case study
1
Einführung
1
Fallstudie
1
Hochschulschrift
1
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Language
All
German
55
English
42
Undetermined
17
French
1
Author
All
Hair, Joseph F.
Hruschka, Harald
Kapferer, Clodwig
Bruhn, Manfred
99
Pepels, Werner
56
Homburg, Christian
54
Wiedmann, Klaus-Peter
50
Malhotra, Naresh K.
48
Huber, Frank
46
Bauer, Hans H.
41
Kuß, Alfred
40
Green, Paul E.
38
Herrmann, Andreas
36
Kotler, Philip
35
Meffert, Heribert
34
Ahlert, Dieter
32
Albers, Sönke
32
Diller, Hermann
30
Heinemann, Gerrit
30
Wildner, Raimund
30
Decker, Reinhold
28
Kenning, Peter
28
Esch, Franz-Rudolf
27
Fritz, Wolfgang
26
Hildebrandt, Lutz
26
Kreutzer, Ralf T.
26
Tomczak, Torsten
26
Backhaus, Klaus
25
Kroeber-Riel, Werner
25
Sarstedt, Marko
25
Fantapié Altobelli, Claudia
24
Helm, Roland
23
Koziolek, Helmut
23
Trommsdorff, Volker
23
Day, George S.
22
Hüttner, Manfred
22
Krafft, Manfred
22
Sheth, Jagdish N.
22
Kumar, V.
21
Wind, Yoram
21
Aaker, David A.
20
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Institution
All
European Productivity Agency
39
Universität Regensburg / Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät
2
EPA (Europ. Product. Agency)
1
Organisation for Economic Co-operation and Development
1
Verlag Franz Vahlen
1
Published in...
All
Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft
10
Journal of business economics : JBE
4
McGraw-Hill/Irwin series in marketing
4
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
4
Allgemeines statistisches Archiv : AStA ; journal of the German Statistical Society
2
Journal of marketing education : JME
2
OR spectrum : quantitative approaches in management
2
Review of managerial science : RMS
2
Veröffentlichungen des Hamburgischen Welt-Wirtschafts-Archivs
2
Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik
2
Absatzwirtschaft : Schriftenreihe
1
Agence européenne de productivité de l'Organisation européenne de coopération économique, Project
1
Aus: Weltwirtschaftliches Archiv
1
Die informierte Unternehmung : Beiträge aus Wissenschaft und Praxis für die Zukunftsgestaltung der Unternehmung ; [Festschrift für Max Rembeck]
1
Dynamic competitive analysis in marketing : proceedings of the International Workshop on Dynamic Competitive Analysis in Marketing, Montréal, Canada, September 1 - 2, 1995
1
EPA Project
1
Econometrics of short and unreliable time series
1
Etudes et documents du CNBOS, Série organisation commerciale
1
European Productivity Agency of the Organisation for European Economic Co-operation, Project
1
Forschungsbericht / Institut für Höhere Studien und Wissenschaftliche Forschung, Wien
1
International journal of market research
1
Journal of business research : JBR
1
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
1
Journal of the Academy of Marketing Science
1
Kompendium der Absatzwirtschaft
1
Konferenz
1
L'Etude des marchés européens ; Vol. 1
1
Les problèmes de l'Europe
1
Market research on a European scale : Paris Conference, 29th June-1st July 1959
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Marketing : journal of research and management
1
McGraw Hill higher education
1
O. E. C. D. Publications
1
Operations-Research-Spektrum : Zeitschrift der Gesellschaft für Operations Research
1
Projet AEP
1
Psychology & marketing
1
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
1
Reihe Wirtschaftswissenschaften
1
Review of marketing science
1
Schmalenbach business review : sbr
1
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Source
All
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Marketing research
Shiu, Eric
;
Hair, Joseph F.
;
Bush, Robert
;
Ortinau, David
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003979936
Saved in:
2
Marketing research : in a digital information environment
Hair, Joseph F.
;
Bush, Robert P.
;
Ortinau, David J.
-
2009
-
4. Aufl., int. student ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003571675
Saved in:
3
Essentials of marketing research
Hair, Joseph F.
;
Wolfinbarger, Mary F.
;
Ortinau, David J.
; …
-
2010
-
2. ed., internat. student ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003876241
Saved in:
4
Partial Least Squares Strukturgleichungsmodellierung : eine anwendungsorientierte Einführung
Hair, Joseph F.
;
Hult, G. Tomas M.
;
Ringle, Christian M.
; …
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011528763
Saved in:
5
Marketing research : within a changing information environment
Hair, Joseph F.
;
Bush, Robert P.
;
Ortinau, David J.
-
2003
-
2. ed., internat. ed
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001660974
Saved in:
6
Homogeneous and latent class versions of the neural net-multinomial logit model (NN-NML) : a semiparametric approach to analyze brand choice
Hruschka, Harald
;
Probst, Markus
;
Fettes, Werner
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001619754
Saved in:
7
Kooperative
Marktforschung
Kapferer, Clodwig
-
1965
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013340256
Saved in:
8
Marktforschung
in Europa : Methoden einzelner Länder
Kapferer, Clodwig
-
1963
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013329111
Saved in:
9
Estimation of general attraction models : a semi-parametric additive modeling approach
Hruschka, Harald
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013408227
Saved in:
10
Die Bewährung von Ankerpreismodellen bei der Erklärung der Markenwahl
Hruschka, Harald
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013408246
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