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17
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17
Arbeitspapier
13
Working Paper
13
Lehrbuch
12
Textbook
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Hochschulschrift
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Aufsatzsammlung
5
Aufsatz im Buch
4
Book section
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Thesis
4
Collection of articles of several authors
3
Sammelwerk
3
CD-ROM, DVD
2
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Case study
1
Einführung
1
Fallstudie
1
Interview
1
Systematic review
1
Übersichtsarbeit
1
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Language
All
English
45
German
29
Undetermined
1
Author
All
Hair, Joseph F.
Hruschka, Harald
Krafft, Manfred
Bruhn, Manfred
99
Kapferer, Clodwig
62
Pepels, Werner
56
Homburg, Christian
54
Wiedmann, Klaus-Peter
50
Malhotra, Naresh K.
48
Huber, Frank
46
Bauer, Hans H.
41
Kuß, Alfred
39
Green, Paul E.
38
Herrmann, Andreas
36
Kotler, Philip
35
Meffert, Heribert
34
Ahlert, Dieter
32
Albers, Sönke
32
Diller, Hermann
30
Heinemann, Gerrit
30
Wildner, Raimund
29
Decker, Reinhold
28
Kenning, Peter
28
Esch, Franz-Rudolf
27
Fritz, Wolfgang
26
Hildebrandt, Lutz
26
Backhaus, Klaus
25
Kreutzer, Ralf T.
25
Kroeber-Riel, Werner
25
Sarstedt, Marko
25
Tomczak, Torsten
25
Fantapié Altobelli, Claudia
24
Helm, Roland
23
Koziolek, Helmut
23
Trommsdorff, Volker
23
Day, George S.
22
Hüttner, Manfred
22
Sheth, Jagdish N.
22
Kumar, V.
21
Wind, Yoram
21
Aaker, David A.
20
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Universität Regensburg / Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät
2
Springer Fachmedien Wiesbaden
1
Verein Deutscher Ingenieure
1
Verlag Franz Vahlen
1
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Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft
10
Journal of business economics : JBE
5
McGraw-Hill/Irwin series in marketing
4
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
4
Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
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Journal of marketing education : JME
2
Kundenmanagement & Electronic Commerce
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
OR spectrum : quantitative approaches in management
2
Research
2
Review of managerial science : RMS
2
Wissenschaftliche Schriftenreihe des Zentrums für Marktorientierte Unternehmensführung (ZMU)
2
Betriebswirtschaftliche Studien
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Dynamic competitive analysis in marketing : proceedings of the International Workshop on Dynamic Competitive Analysis in Marketing, Montréal, Canada, September 1 - 2, 1995
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Econometrics of short and unreliable time series
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Forschungsbericht / Institut für Höhere Studien und Wissenschaftliche Forschung, Wien
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Gabler Edition Wissenschaft / Kundenmanagement & Electronic Commerce
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Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
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Handelsforschung
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International journal of market research
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Journal of business research : JBR
1
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
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Journal of retailing
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Journal of the Academy of Marketing Science
1
Marketing : journal of research and management
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McGraw Hill higher education
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Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf
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Operations-Research-Spektrum : Zeitschrift der Gesellschaft für Operations Research
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Psychology & marketing
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Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
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Reihe Wirtschaftswissenschaften
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Review of marketing science
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Schmalenbach business review : sbr
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SpringerLink / Bücher
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The Cornell hospitality quarterly
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VDI-Studie
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Zeitschrift für Betriebswirtschaft / Special issue : ZfB
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Partial Least Squares Strukturgleichungsmodellierung : eine anwendungsorientierte Einführung
Hair, Joseph F.
;
Hult, G. Tomas M.
;
Ringle, Christian M.
; …
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011528763
Saved in:
2
Marketing research : within a changing information environment
Hair, Joseph F.
;
Bush, Robert P.
;
Ortinau, David J.
-
2003
-
2. ed., internat. ed
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001660974
Saved in:
3
Kundenbindung und Kundenwert : mit 25 Tabellen
Krafft, Manfred
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001611513
Saved in:
4
Marketing research
Shiu, Eric
;
Hair, Joseph F.
;
Bush, Robert
;
Ortinau, David
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003979936
Saved in:
5
Essentials of marketing research
Hair, Joseph F.
;
Wolfinbarger, Mary F.
;
Ortinau, David J.
; …
-
2010
-
2. ed., internat. student ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003876241
Saved in:
6
Homogeneous and latent class versions of the neural net-multinomial logit model (NN-NML) : a semiparametric approach to analyze brand choice
Hruschka, Harald
;
Probst, Markus
;
Fettes, Werner
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001619754
Saved in:
7
Marketing research : in a digital information environment
Hair, Joseph F.
;
Bush, Robert P.
;
Ortinau, David J.
-
2009
-
4. Aufl., int. student ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003571675
Saved in:
8
Kundenbindung und Kundenwert
Krafft, Manfred
-
2007
-
2., überarb. und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003439623
Saved in:
9
Estimation of general attraction models : a semi-parametric additive modeling approach
Hruschka, Harald
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013408227
Saved in:
10
Multi-Level-Marketing : empirische Studien zu Konsumentenverhalten und Abwanderung von Vertriebspartnern
Bosch, Christian
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011418240
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