Showing 1 - 10 of 83
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010532044
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014544368
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010441685
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010234070
In the future, shopping will be greatly influenced by a combination of localization issues, mobile internet at the point of sale, and use of social networks. This book focuses on the ‘SoLoMo synergies’ that arise from this paradigm shift in future shopping, which also promises new and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401954
Always-on und Always-in-Touch – das neue Kaufverhalten -- Social Commerce als Basisfaktor Nr. 1 des SoLoMo -- Location Based Services als Basisfaktor Nr. 2 des SoLoMo -- Mobile Commerce als Basisfaktor Nr. 3 des SoLoMo -- Empirische Studie von kaufDA – Status und Potenziale von Location...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020187
Always-on und Always-in-Touch – das neue Kaufverhalten -- Social Commerce als Basisfaktor Nr. 1 des SoLoMo -- Location-based Services als Basisfaktor Nr. 2 des SoLoMo -- Mobile Commerce als Basisfaktor Nr. 3 des SoLoMo -- Empirische Studie von kaufDA – Status und Potenziale von...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020346
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014010033
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011484673
New meta-targeting in online retailing -- Business model of online retailing -- Forms of online retailing -- Business systems and benchmarks in e-commerce -- Best practices and risks in online retailing.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014248049