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Handbuch
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26
Undetermined
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Author
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Helm, Roland
Bruhn, Manfred
169
Kotler, Philip
151
Huber, Frank
135
Bauer, Hans H.
118
Herrmann, Andreas
117
Han, Heesup
115
Belk, Russell W.
114
Homburg, Christian
113
Sheth, Jagdish N.
111
Wiedmann, Klaus-Peter
109
Grunert, Klaus G.
101
Mattila, Anna S.
99
Lusk, Jayson L.
93
Gierl, Heribert
91
Meffert, Heribert
90
Phau, Ian
87
Grewal, Dhruv
79
Usman, Osly
76
Bagozzi, Richard P.
75
Foxall, Gordon R.
75
Rajagopal
75
Dwivedi, Yogesh Kumar
73
Stavins, Joanna
73
Keller, Kevin Lane
71
Wansink, Brian
70
Khare, Arpita
69
Pepels, Werner
69
Loureiro, Sandra Maria Correia
68
Pelsmacker, Patrick de
68
Kumar, V.
67
Nayga, Rodolfo M.
67
Agarwal, Sumit
66
Septianto, Felix
66
Vrontis, Demetris
66
Paul, Justin
65
Verhoef, Peter C.
65
Chintagunta, Pradeep K.
61
Ko, Eunju
60
Tomczak, Torsten
60
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Institution
All
Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät, Friedrich-Schiller-Universität Jena
6
Friedrich-Schiller-Universität Jena
1
UVK Verlagsgesellschaft mbH
1
Uni-Taschenbücher GmbH
1
Published in...
All
Jenaer Schriften zur Wirtschaftswissenschaft : Arbeits- und Diskussionspapiere der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät der Friedrich-Schiller-Universität Jena
10
Jena research papers in business and economics : working and discussion paper series School of Economics and Business Administration Friedrich Schiller University Jena
9
Review of managerial science
4
Jena Research Papers in Business and Economics - Working and Discussion Papers
3
Jenaer Schriften zur Wirtschaftswissenschaft
3
Betriebswirtschaftliche Abhandlungen
2
Die Betriebswirtschaft : DBW
2
Grundwissen der Ökonomik : Betriebswirtschaftslehre
2
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
2
Journal of business-to-business marketing
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
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Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
2
UTB für Wissenschaft / Uni-Taschenbücher
2
Dimensionen öffentlichen Wirtschaftens : Festschrift für Rupert Windisch
1
Distribution im Aufbruch : Bestandsaufnahme und Perspektiven
1
European retail research
1
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
1
International business review : the official journal of the European International Business Academy
1
International journal of business and globalisation : IJBG
1
International journal of innovation management
1
International journal of product development : IJPD
1
Journal of business economics : JBE
1
Marketing und Handel
1
Operations research proceedings 2002 : selected papers of the International Conference on Operations Research (SOR 2002) ; Klagenfurt, September 2 - 5, 2002 ; with 51 tables
1
Review of Managerial Science
1
The journal of product innovation management : an international publication of the Product Development & Management Association
1
Yearbook of marketing and consumer research
1
utb / Betriebswirtschaftslehre
1
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Identifying unacceptable attribute levels in preference measurement : assessing the methodological differences between and relative performance of common methods
Steiner, Michael
;
Helm, Roland
;
Szelig, Antonia
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
34
(
2012
)
2
,
pp. 110-123
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009554427
Saved in:
2
Preference management and unacceptable attribute levels
Steiner, Michael
;
Helm, Roland
;
Szelig, Antonia
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009157648
Saved in:
3
Identification of unacceptable attribute levels for preference measurement : an empirical comparison of different methods
Helm, Roland
;
Huber, Frank
;
Sattler, Henrik
;
Steiner, …
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003716931
Saved in:
4
EVAS - a new method for the customer-oriented selection of an Evoked-Set based Attribute-Set for preference measurement
Steiner, Michael
;
Helm, Roland
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003507838
Saved in:
5
Präferenzmessung : methodengestützte Entwicklung zielgruppenspezifischer Produktinnovationen
Helm, Roland
;
Steiner, Michael
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003476502
Saved in:
6
Preisgarantien als Marketinginstrument des Handels
Gierl, Heribert
;
Helm, Roland
- In:
Distribution im Aufbruch : Bestandsaufnahme und Perspektiven
,
(pp. 823-842)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001363852
Saved in:
7
Preference measurement with conjoint analysis and AHP : an empirical comparison
Helm, Roland
;
Manthey, Laura
;
Scholl, Armin
;
Steiner, …
- In:
Operations research proceedings 2002 : selected papers …
,
(pp. 517-524)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001752058
Saved in:
8
Qualitätskontrolle und Qualitätssignale in der Wirtschaftsprüfung : eine empirische Evaluierung des Nutzens für Mandanten
Helm, Roland
;
Mark, Antje
;
Fischer, Lars-Johann
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001774555
Saved in:
9
A comparative empirical study on common methods for measuring preferences
Helm, Roland
;
Steiner, Michael
;
Scholl, Armin
;
Manthey, …
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002230631
Saved in:
10
Empirical evaluation of preference elicitation techniques from marketing and decision analysis
Helm, Roland
;
Manthey, Laura
;
Scholl, Armin
;
Steiner, …
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001743112
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