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~person:"Helm, Roland"
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14
Conjoint analysis
13
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10
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10
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Measurement
9
Messung
9
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7
Marktforschung
7
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7
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Innovation diffusion
6
Innovationsdiffusion
6
Ältere Menschen
6
Consumer goods
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5
Konsumgüter
5
Motivation
5
Retail trade
5
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Innovation
4
Innovationsmanagement
4
Vergleich
4
AHP approach
3
AHP-Verfahren
3
Beziehungsmarketing
3
Category Management
3
Category management
3
Consumer goods marketing
3
Information behaviour
3
Informationsverhalten
3
Innovation management
3
Konsumgütermarketing
3
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Online availability
All
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3
Undetermined
1
Type of publication
All
Book / Working Paper
49
Article
18
Type of publication (narrower categories)
All
Arbeitspapier
22
Graue Literatur
22
Non-commercial literature
22
Working Paper
22
Article in journal
15
Aufsatz in Zeitschrift
15
Aufsatz im Buch
3
Book section
3
Hochschulschrift
3
Thesis
3
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
2
Lehrbuch
2
Textbook
2
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Case study
1
Fallstudie
1
Handbook
1
Handbuch
1
Mehrbändiges Werk
1
Multi-volume publication
1
more ...
less ...
Language
All
German
34
English
30
Undetermined
3
Author
All
Helm, Roland
Bruhn, Manfred
281
Huber, Frank
215
Wiedmann, Klaus-Peter
179
Pepels, Werner
173
Homburg, Christian
172
Kotler, Philip
168
Bauer, Hans H.
166
Meffert, Heribert
155
Herrmann, Andreas
136
Belk, Russell W.
117
Han, Heesup
115
Sheth, Jagdish N.
114
Diller, Hermann
104
Grunert, Klaus G.
97
Mattila, Anna S.
96
Esch, Franz-Rudolf
94
Tomczak, Torsten
93
Lusk, Jayson L.
91
Gierl, Heribert
90
Belz, Christian
88
Phau, Ian
83
Ahlert, Dieter
77
Foxall, Gordon R.
77
Sattler, Henrik
77
Silberer, Günter
77
Usman, Osly
76
Burmann, Christoph
75
Grewal, Dhruv
74
Backhaus, Klaus
73
Bagozzi, Richard P.
72
Khare, Arpita
72
Kuß, Alfred
72
Walsh, Gianfranco
71
Dwivedi, Yogesh Kumar
69
Nayga, Rodolfo M.
68
Kreutzer, Ralf T.
67
Loureiro, Sandra Maria Correia
66
Septianto, Felix
66
Swoboda, Bernhard
66
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less ...
Institution
All
Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät, Friedrich-Schiller-Universität Jena
4
Friedrich-Schiller-Universität Jena
1
Published in...
All
Jena research papers in business and economics : working and discussion paper series School of Economics and Business Administration Friedrich Schiller University Jena
18
Jenaer Schriften zur Wirtschaftswissenschaft : Arbeits- und Diskussionspapiere der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät der Friedrich-Schiller-Universität Jena
15
Review of managerial science
4
Jenaer Schriften zur Wirtschaftswissenschaft
3
UTB für Wissenschaft / Uni-Taschenbücher
3
Betriebswirtschaftliche Abhandlungen
2
Die Betriebswirtschaft : DBW
2
Grundwissen der Ökonomik : Betriebswirtschaftslehre
2
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
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Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft
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Dimensionen öffentlichen Wirtschaftens : Festschrift für Rupert Windisch
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Distribution im Aufbruch : Bestandsaufnahme und Perspektiven
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Grundwissen der Ökonomik / Betriebswirtschaftslehre
1
International journal of product development : IJPD
1
Jena Research Papers in Business and Economics - Working and Discussion Papers
1
Marketing und Handel
1
Operations research proceedings 2002 : selected papers of the International Conference on Operations Research (SOR 2002) ; Klagenfurt, September 2 - 5, 2002 ; with 51 tables
1
Reihe: Marketing
1
Reihe: Marketing : MAR
1
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
1
The journal of product innovation management : an international publication of the Product Development & Management Association
1
Yearbook of marketing and consumer research
1
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less ...
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ECONIS (ZBW)
47
USB Cologne (EcoSocSci)
16
RePEc
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1
EVAS - a new method for the customer-oriented selection of an Evoked-Set based Attribute-Set for preference measurement
Steiner, Michael
;
Helm, Roland
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003507838
Saved in:
2
Präferenzmessung : methodengestützte Entwicklung zielgruppenspezifischer Produktinnovationen
Helm, Roland
;
Steiner, Michael
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003476502
Saved in:
3
Identifying unacceptable attribute levels in preference measurement : assessing the methodological differences between and relative performance of common methods
Steiner, Michael
;
Helm, Roland
;
Szelig, Antonia
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
34
(
2012
)
2
,
pp. 110-123
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009554427
Saved in:
4
Preference management and unacceptable attribute levels
Steiner, Michael
;
Helm, Roland
;
Szelig, Antonia
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009157648
Saved in:
5
Identification of unacceptable attribute levels for preference measurement : an empirical comparison of different methods
Helm, Roland
;
Huber, Frank
;
Sattler, Henrik
;
Steiner, …
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003716931
Saved in:
6
Das subjektive Alter von Konsumenten : Entwicklung, empirische Überprüfung und Wertung eines Messansatzes als Basis für eine erfolgreiche Segmentierung und Strategieentwicklung im...
Scheunert, Uta
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010463056
Saved in:
7
Planung und Vermarktung von Innovationen : die Präferenz von Konsumenten für verschiedene Innovationsumfänge unter Berücksichtigung des optimalen Simulationsniveaus und marktbezoge...
Helm, Roland
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001580339
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8
Seniorenmarketing : Stand der Forschung zum
Kaufverhalten
in Abhängigkeit des Alters der Verbraucher
Helm, Roland
;
Landschulze, Sebastian
;
Scheunert, Uta
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003844155
Saved in:
9
The impact of evaluation context on attribute processing and attitude formation : the example of comparative advertising
Helm, Roland
;
Szelig, Antonia
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003844159
Saved in:
10
Optimal stimulation level theory and exploratory consumer behavior : an analysis of underlying structures across product categories
Helm, Roland
;
Landschulze, Sebastian
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003716923
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