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~person:"Herrmann, Andreas"
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Prospect theory
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Qualitätsmanagement
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Bayerische Motoren Werke
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Community
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Undetermined
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Aufsatzsammlung
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Collection of articles of several authors
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Fallstudie
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Firmeninformation
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Sammelwerk
1
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Language
All
German
13
English
10
Author
All
Herrmann, Andreas
Jürgens, Ulrich
102
Proff, Heike
61
Verboven, Frank
56
Dudenhöffer, Ferdinand
55
Hild, Reinhard
44
Van Biesebroeck, Johannes
42
Diez, Willi
36
Nunnenkamp, Peter
33
Diekmann, Achim
32
Pries, Ludger
31
Fujimoto, Takahiro
30
Knittel, Christopher R.
30
Lung, Yannick
30
Krzywdzinski, Martin
29
Meinig, Wolfgang
29
Helper, Susan
27
Leheyda, Nina
27
Li, Shanjun
27
Berg, Hartmut
25
Huber, Frank
25
Bauer, Hans H.
24
Becker, Helmut
23
Klier, Thomas H.
22
Wells, Peter
22
Busse, Meghan R.
21
Freyssenet, Michel
21
Lansbury, Russell D.
21
Lehndorff, Steffen
21
Spengler, Thomas Stefan
21
Berry, Steven
20
Dörr, Gerlinde
20
Grigolon, Laura
20
Jones, Daniel T.
20
Kessel, Tanja
20
Netessine, Serguei
20
Grosche, Philipp
19
Liker, Jeffrey K.
19
Meißner, Heinz-Rudolf
19
Schmid, Stefan
19
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Published in...
All
Journal of business economics : JBE
4
Customer retention in the automotive industry : quality, satisfaction and loyalty
2
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
2
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von Pkw-Herstellern
1
Innovatives Marketing : Entscheidungsfelder - Management - Instrumente ; Hermann Diller zum 60. Geburtstag
1
Journal of marketing
1
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
1
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
1
Optimal bundling : marketing strategies for improving economic performance ; with 48 tables
1
Psychology & marketing
1
Review of managerial science
1
Total quality management & business excellence : an official journal of the European Society for Organisational Excellence
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
Zeitschrift für Planung : ZP
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Customer retention in the automotive industry : quality, satisfaction and loyalty
Johnson, Michael D.
(
ed.
);
Herrmann, Andreas
(
contributor
); …
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000640799
Saved in:
2
From value-orientated quality improvement to customer satisfaction : a case study for passenger cars
Herrmann, Andreas
- In:
Customer retention in the automotive industry : …
,
(pp. 93-115)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299164
Saved in:
3
Die Erfassung der Markentreue im Automobilmarkt mit loglinearen Modellen
Bauer, Hans H.
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
23
(
1994
)
9
,
pp. 434-439
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001169698
Saved in:
4
Preisfairness als Schlüssel zur Kundenzufriedenheit
Herrmann, Andreas
;
Huber, Frank
;
Wricke, Martin
- In:
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
,
(pp. 235-257)
.
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001638501
Saved in:
5
Product and service bundling decisions and their effects on purchase intention
Herrmann, Andreas
;
Huber, Frank
;
Higie Coulter, Robin
- In:
Optimal bundling : marketing strategies for improving …
,
(pp. 253-267)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001425139
Saved in:
6
Die Bestimmungsgrößen der Markentreue beim Pkw-Kauf : Ergebnisse einer empirischen Untersuchung
Bauer, Hans H.
- In:
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von …
,
(pp. 119-132)
.
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001293677
Saved in:
7
Auf den Rangplatz kommt es an : Wirkung der Rangfolge von Produkten auf das Entscheidungsverhalten
Leesch, Carina
;
Herrmann, Andreas
;
Landwehr, Jan R.
- In:
Journal of business economics : JBE
80
(
2010
)
4
,
pp. 441-466
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003956294
Saved in:
8
Aufpreise oder Gesamtpreise? : Wirkung der Preisdarstellung auf das individuelle Entscheidungsverhalten
Polak, Benjamin
;
Stadler, Rupert
;
Heitmann, Mark
; …
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
62
(
2010
)
8
,
pp. 911-932
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008748394
Saved in:
9
Die Wirkung von Brand Communities auf die Markenloyalität : eine dynamische Analyse im Automobilmarkt
Algesheimer, René
;
Herrmann, Andreas
;
Dimpfel, Marcus
- In:
Journal of business economics : JBE
76
(
2006
)
9
,
pp. 933-958
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003372594
Saved in:
10
The value of passenger car customers
Herrmann, Andreas
- In:
Customer retention in the automotive industry : …
,
(pp. 349-370)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299158
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