Showing 1 - 10 of 57
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012426506
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003934484
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010340918
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003565743
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003762112
In Zeiten der Bedürfnisorientierung nutzen Praktiker vermehrt eine nutzenspezifische Kommunikation an den Kontaktpunkten, um ein holistisches Kundenerlebnis zu realisieren und langfristige Kundenbeziehungen aufzubauen. Was für Praktiker vielversprechend klingt, ist wissenschaftlich noch...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011603133
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003587904
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009783425
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011885338
Enabling consumers to self-design unique products that match their idiosyncratic preferences is the key value driver of modern mass customization systems. These systems are increasingly becoming 'social', allowing for consumer-to-consumer interactions such as commenting on each other's...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014039394