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8
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8
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8
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Kfz-Industrie
6
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5
Corporate social responsibility
5
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5
Werbung
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Undetermined
12
Free
1
Type of publication
All
Book / Working Paper
62
Article
29
Type of publication (narrower categories)
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Graue Literatur
29
Non-commercial literature
29
Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
23
Arbeitspapier
11
Working Paper
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Aufsatz im Buch
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Case study
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Fallstudie
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Aufsatzsammlung
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Collection of articles of several authors
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1
Firmeninformation
1
Hochschulschrift
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Sammelwerk
1
Thesis
1
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Language
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German
75
English
14
Undetermined
2
Author
All
Huber, Frank
Pies, Ingo
547
Kose, M. Ayhan
169
Asongu, Simplice
162
Han, Heesup
122
Hielscher, Stefan
116
Belk, Russell W.
115
Crowther, David
108
Beckmann, Markus
105
Williamson, Jeffrey G.
104
Mattila, Anna S.
102
Homann, Karl
101
Grunert, Klaus G.
100
Koslowski, Peter
98
Becchetti, Leonardo
95
Nunnenkamp, Peter
91
Prasad, Eswar S.
91
Buckley, Peter J.
88
Dunning, John H.
88
Rodrik, Dani
88
Scherer, Andreas Georg
87
Sheth, Jagdish N.
87
Lusk, Jayson L.
85
Phau, Ian
84
Bauer, Hans H.
81
Paul, Justin
81
Wiedmann, Klaus-Peter
81
Anderson, Kym
79
Gierl, Heribert
79
Moon, Jeremy
78
Herrmann, Andreas
77
Idowu, Samuel O.
77
Okolo-Obasi, Elda N.
77
Stiglitz, Joseph E.
77
Rajagopal
76
Smith, N. Craig
76
Uduji, Joseph I.
76
Usman, Osly
76
Aizenman, Joshua
74
Swoboda, Bernhard
74
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Institution
All
Center of Market Oriented Product and Production Management
6
Josef Eul Verlag GmbH
5
Center of Market Oriented Product and Production Management <Mainz>
1
Johannes Gutenberg-Universität Mainz
1
Springer Fachmedien Wiesbaden
1
Published in...
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Wissenschaftliche Arbeitspapiere / F / Center of Market-Oriented Product and Production Management
16
Reihe: Marketing : MAR
15
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / P / Center of Market-Oriented Product and Production Management
8
Gabler Edition Wissenschaft
4
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
4
Marketing : ZFP ; journal of research and management
3
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
3
SpringerLink / Bücher
3
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
3
Die Betriebswirtschaft : DBW
2
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
2
Psychology & marketing
2
Springer eBook Collection / Business and Economics
2
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / F
2
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
1
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von Pkw-Herstellern
1
Classification - the ubiquitous challenge : proceedings of the 28th annual conference of the Gesellschaft für Klassifikation e.V., University of Dortmund, March 9 - 11, 2004 ; with 108 tables
1
Customer retention in the automotive industry : quality, satisfaction and loyalty
1
Erlebniskommunikation : Erfolgsfaktoren für die Marketingpraxis
1
Gabler Edition Wissenschaft / Spektrum wirtschaftswissenschaftliche Forschung
1
Jena research papers in business and economics : working and discussion paper series School of Economics and Business Administration Friedrich Schiller University Jena
1
Journal of business research : JBR
1
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
1
Journal of revenue and pricing management
1
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
1
Managementorientierte Arbeitspapiere / P
1
Optimal bundling : marketing strategies for improving economic performance ; with 48 tables
1
The international review of retail, distribution and consumer research
1
The journal of brand management : an international journal
1
The journal of product & brand management
1
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen
1
Zeitschrift für öffentliche und gemeinwirtschaftliche Unternehmen : ZögU ; zugleich Organ des Bundesverbandes Öffentliche Dienstleistungen - Deutsche Sektion des CEEP
1
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ECONIS (ZBW)
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USB Cologne (EcoSocSci)
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1
Im Visier des Konsumenten : eine empirische Analyse der Reaktion auf Corporate Social Irresponsibility
Huber, Frank
;
Meyer, Frederik
;
Strieder, Kerstin
; …
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010338210
Saved in:
2
Corporate social performance as antecedent of consumer's brand perception
Huber, Frank
;
Meyer, Frederik
;
Vogel, Johannes
; …
- In:
The journal of brand management : an international journal
19
(
2011/12
)
3
,
pp. 228-240
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009409556
Saved in:
3
Corporate Hypocrisy : eine empirische Gefahrenanalyse von inkonsistenter CSR-Politik für die Unternehmensbewertung
Huber, Frank
;
Becht, Johannes
;
Strieder, Kerstin
-
2016
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011536152
Saved in:
4
Unternehmenserfolg durch strategische Corporate Social Responsibility : eine empirische Analyse am Beispiel der Marke IKEA
Huber, Frank
;
Meyer, Frederik
;
Bulut, Oguzhan
-
2012
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009510752
Saved in:
5
Tue Gutes und rede darüber : Vertrauensbildung durch soziales unternehmerisches Engagement
Huber, Frank
;
Matthes, Isabel
;
Vogel, Johannes
; …
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003513371
Saved in:
6
Method supplied investigation of customer loyalty in the automotive industry : results of a causal analytical study
Bauer, Hans H.
- In:
Customer retention in the automotive industry : …
,
(pp. 167-213)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299161
Saved in:
7
Wertorientierte Produkt- und Werbegestaltung bei der Deutschen Bahn AG : eine empirische Studie
Bauer, Hans H.
- In:
Zeitschrift für öffentliche und gemeinwirtschaftliche …
20
(
1997
)
3
,
pp. 263-279
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001225261
Saved in:
8
Die Erfassung der Markentreue im Automobilmarkt mit loglinearen Modellen
Bauer, Hans H.
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
23
(
1994
)
9
,
pp. 434-439
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001169698
Saved in:
9
Brand love in progress : the interdependence of brand love antecedents in consideration of relationship duration
Huber, Frank
;
Meyer, Frederik
;
Schmid, David Alexander
- In:
The journal of product & brand management
24
(
2015
)
6
,
pp. 567-579
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011481809
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10
Pay-What-You-Want : Konsumentenmotive freiwilliger Zahlungen im Rahmen partizipativer Preismechanismen
Huber, Frank
;
Appelmann, Eva
;
Lenzen, Johann Michael
-
2016
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011453901
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1
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