Showing 1 - 10 of 14
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010504927
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010504930
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011955702
This paper studies imperfect price competition between two intermediaries in an electronic business-to-business matching market with indirect network externalities. The intermediaries differ with regard to their ownership structure: an independent third party incumbent marketplace competes with...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002119998
An die Internetnutzung und besonders an die Entwicklung des elektronischen Geschäftsverkehrs zwischen Unternehmen - B2B e-Business oder kurz B2B - werden hohe Erwartungen gestellt. Sie sollen die Wettbewerbsfähigkeit der Unternehmen durch sinkende Kosten, schnellere Information und erhöhte...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002359880
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002244143
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003897364
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008748754
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009730285
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009235672