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~person:"Krafft, Manfred"
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7
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German
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Krafft, Manfred
Bruhn, Manfred
115
Homburg, Christian
110
Drexl, Andreas
83
Kumar, V.
83
Drezner, Zvi
73
Thisse, Jacques-François
73
Pardalos, Panos M.
71
Kimms, Alf
70
Laporte, Gilbert
69
Gendreau, Michel
67
Hertog, Dirk den
67
Nesterov, Jurij Evgenʹevič
66
Puerto, Justo
66
Wolsey, Laurence A.
59
Bertsimas, Dimitris
58
Huber, Frank
57
Nickel, Stefan
55
Verhoef, Peter C.
55
Han, Heesup
53
Dolgui, Alexandre
52
Lodi, Andrea
51
Savelsbergh, Martin W. P.
51
Zhang, Shuzhong
51
Nijkamp, Peter
50
Herrmann, Andreas
49
Hollebeek, Linda D.
49
Stauss, Bernd
48
Piller, Frank T.
47
Speranza, Maria Grazia
47
Tiwari, Manoj Kumar
47
Bauer, Hans H.
46
Escudero, Laureano F.
46
Mayer, Thierry
46
Hao, Jin-Kao
45
Spieksma, Frits C. R.
43
Kleijnen, Jack P. C.
42
Labbé, Martine
42
Ljubić, Ivana
42
Marianov, Vladimir
42
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden
1
Verein Deutscher Ingenieure
1
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Wissenschaftliche Schriftenreihe des Zentrums für Marktorientierte Unternehmensführung (ZMU)
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Journal of business economics : JBE
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Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
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Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
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Advances in banking technology and management : impacts of ICT and CRM
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Cross-functional innovation management : perspectives from different disciplines ; to Klaus Brockhoff for his 65. birthday
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Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
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International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
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Journal of retailing
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Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, Kundenrückgewinnung ; mit erfolgreichen Praxisbeispielen aus verschiedenen Branchen
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Marketing-Controlling
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Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
1
Schmalenbach business review : sbr
1
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
1
Springer Gabler Research
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VDI-Studie
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1
Regeln zur Bestimmung des fast-optimalen Angebotsaufwands
Albers, Sönke
;
Krafft, Manfred
- In:
Journal of business economics : JBE
70
(
2000
)
10
,
pp. 1083-1107
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001522668
Saved in:
2
Regeln zur Bestimmung des fast-optimalen Angebotsaufwands
Albers, Sönke
;
Krafft, Manfred
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001438897
Saved in:
3
Regeln zur Bestimmung des fast-optimalen Angebotsaufwands
Albers, Sönke
;
Krafft, Manfred
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004762827
Saved in:
4
Kundenzufriedenheit und Kundenwert : Ergebnisse der gleichnamigen Studie der VDI-Gesellschaft "Entwicklung Konstruktion Vertrieb" (VDI-EKV) und von CEO GmbH, Krefeld
Krafft, Manfred
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000962511
Saved in:
5
Der Kunde im Fokus : Kundennähe, Kundenzufriedenheit, Kundenbindung - und Kundenwert?
Krafft, Manfred
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
59
(
1999
)
4
,
pp. 511-530
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001402414
Saved in:
6
Customer win-back : the role of attributions and perceptions in customers’ willingness to return
Pick, Doreén
;
Thomas, Jacquelyn S.
;
Tillmanns, Sebastian
; …
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
44
(
2016
)
2
,
pp. 218-240
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011453224
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7
Permission marketing and privacy concerns : why do customers (not) grant permissions?
Krafft, Manfred
;
Arden, Christine M.
;
Verhoef, Peter C.
- In:
Journal of interactive marketing : a quarterly …
39
(
2017
),
pp. 39-54
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011743757
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8
Mehrstufige Eigenmarken : eine empirische Analyse von Zielen, Erfolgsdeterminanten und Grenzen
Noormann, Philipp
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011556000
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9
Erfolgreiche Dialoge im Kundenbeziehungsmanagement
Krafft, Manfred
- In:
Dialogmarketing im Dialog : Festschrift zum …
,
(pp. 125-142)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010416537
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10
Social influence in the adoption of a B2B loyalty program : the role of elite status members
Viswanathan, Vijay
;
Sesé, F. Javier
;
Krafft, Manfred
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
34
(
2017
)
4
,
pp. 901-918
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011792412
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