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Graue Literatur
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Hochschulschrift
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Fallstudie
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Konferenzschrift
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Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
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Aufsatzsammlung
1
Handbook
1
Handbuch
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Lehrbuch
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Mehrbändiges Werk
1
Multi-volume publication
1
Textbook
1
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Language
All
German
29
English
19
Author
All
Piller, Frank T.
Bruhn, Manfred
205
Homburg, Christian
130
Kumar, V.
80
Corsten, Hans
77
Huber, Frank
64
Stauss, Bernd
59
Bauer, Hans H.
58
Meffert, Heribert
56
Verhoef, Peter C.
55
Hadwich, Karsten
54
Han, Heesup
53
Herrmann, Andreas
50
Hollebeek, Linda D.
50
Reichwald, Ralf
50
Gössinger, Ralf
47
Meyer, Anton
47
Kleinaltenkamp, Michael
46
Krafft, Manfred
44
Edvardsson, Bo
42
Palmatier, Robert W.
41
Mattila, Anna S.
40
Stock-Homburg, Ruth
40
Gil Saura, Irene
37
Grönroos, Christian
37
Töpfer, Armin
36
Bullinger, Hans-Jörg
35
Gustafsson, Anders
35
Wiedmann, Klaus-Peter
35
Belz, Christian
34
Jürgens, Ulrich
34
Smith, Alan D.
34
Evanschitzky, Heiner
33
Hippner, Hajo
33
Matzler, Kurt
32
Mittal, Vikas
32
Van den Poel, Dirk
32
Wilde, Klaus D.
32
Georgi, Dominik
31
Svensson, Göran
31
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Institution
All
Deutsche Tagung zu Mass Customization <2, 2000, Frankfurt, Main>
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Julius-Maximilians-Universität Würzburg / Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre und Industriebetriebslehre
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1
Systematisierung von Strategien zur Individualisierung von Dienstleistungen : Ansätze der
Service
Customization
Meier, Roland
;
Piller, Frank T.
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001610006
Saved in:
2
Kundenindividuelle Massenproduktion : Produkte, Fertigung und Marketing für Mass Customization ; Dokumentation der gleichnamigen Tagung am 14. April 1999 im Tagungszentrum Festung...
Piller, Frank T.
(
contributor
)
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001380900
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3
Essays on smart customization: towards a better understanding of the customer´s perspective on smart customization offers
Benade, Morgane Sophie
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012063903
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4
Customer integration : Formen und Prinzipien einer Integration der Kunden in die unternehmerische Wertschöpfung
Reichwald, Ralf
;
Piller, Frank T.
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001647366
Saved in:
5
E-
Service
Customization : Strategien zur effizienten Individualisierung von Dienstleistungen
Reichwald, Ralf
;
Piller, Frank T.
;
Meier, Roland
- In:
Electronic Services
,
(pp. 225-241)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001652821
Saved in:
6
Neue Potentiale im E-Business durch kundenindividuelle Massenproduktion und CRM : Dokumentation der Zweiten Deutschen Tagung zu Mass Customization am 5. Oktober 2000 im Kongreßzent...
Piller, Frank T.
(
contributor
)
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001662295
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7
Die Reverse Economy : Begriff, Wertschöpfungsmodelle und Erfolgsfaktoren kundenorientierten Unternehmertums im Informationszeitalter
Reichwald, Ralf
;
Piller, Frank T.
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001610007
Saved in:
8
Individualität und Preis : eine empirische Untersuchung zu Preissensibilität und Zahlungsbereitschaft bei Mass-customization-Produkten ; Kurzauswertung und Zusammenfassung der Erge...
Piller, Frank T.
;
Hönigschmid, Florian
;
Müller, Florian
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001704602
Saved in:
9
Individualization based collaborative customer relationship management : motives, structures, and modes of collaboration for mass customization and CRM
Piller, Frank T.
;
Schaller, Christian
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001704603
Saved in:
10
From economies of scale towards economies of customer integration : value creation in mass customization based electronic commerce
Piller, Frank T.
;
Möslein, Kathrin
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001704605
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