Showing 1 - 10 of 11
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003719230
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009553513
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009755896
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009624401
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003841337
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003722562
Establishing and maintaining satisfying distributor-relationships are major challenges for industrial manufacturers, selling in international markets. Christian Schmitz examines antecedents, components and impact levels of channel member satisfaction. Thereby the perspective of international...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003209687
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010209818
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012254005
Value Selling ist ein bekanntes Vertriebs-Prozess Konzept für B2B-Märkte und wird von Unternehmen zunehmend international eingeführt. Daraus ergeben sich zwei Fragen. Was sind die kritischen Faktoren für die internationale Einführung? Wie sieht ein möglicher Fahrplan aus? Die Literatur zu...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010442036