Soziale Medien im Business-to-Business-Geschäft : ein Praxisbericht
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Schmitz, Christian |
Other Persons: | Ahlers, Michael (contributor) |
Published in: |
Social Branding : Strategien - Praxisbeispiele - Perspektiven. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 3-8349-3224-8. - 2012, p. 307-327
|
Subject: | Vertrieb | Physical distribution | Unternehmensdienstleistung | Business services | B-to-B-Marketing | Business-to-business marketing | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Online-Marketing | Internet marketing | Social Web | Social web | Deutschland | Germany |
-
Schuster, Norbert, (2012)
-
Alam, Ian, (2021)
-
Antecedents of social media B2B use in industrial marketing context : customers' view
Keinänen, Hanna, (2015)
- More ...
-
Herausforderungen und Stellhebel für die erfolgreiche Betreuung von Kleinkunden
Belz, Christian, (2014)
-
Development and analysis of a sales-based leading indicator for economic developments
Schmitz, Christian, (2021)
-
Stellhebel im Kleinkundenmanagement
Schmitz, Christian, (2013)
- More ...