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~person:"Sievert, Holger"
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
9
Book section
9
Aufsatzsammlung
1
Collection of articles of several authors
1
Sammelwerk
1
Language
All
English
13
German
5
Author
All
Sievert, Holger
Zerfaß, Ansgar
85
Lies, Jan
68
Bruhn, Manfred
58
Röttger, Ulrike
45
Bentele, Günter
42
Coombs, W. Timothy
38
Heath, Robert L.
38
Melewar, T. C.
27
Sriramesh, Krishnamurthy
22
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Esch, Franz-Rudolf
18
Hussainey, Khaled
18
L'Etang, Jacquie
17
Scott, David Meerman
17
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16
Ingenhoff, Diana
16
Kaiser, Ulrich
16
Mast, Claudia
16
Ruler, Betteke van
16
Saxton, Gregory D.
16
Szyszka, Peter
16
Verčič, Dejan
16
Wiedmann, Klaus-Peter
16
Adlmaier-Herbst, Dieter Georg
15
Ehrmann, Michael
15
Holladay, Sherry J.
15
Ihlen, Øyvind
15
Waters, Richard D.
15
Balmer, John M. T.
14
Flieger, Heinz
14
Law, Rob
14
Piwinger, Manfred
14
Podnar, Klement
14
Romenti, Stefania
14
Singh, Nitish
14
Avenarius, Horst
13
Foroudi, Pantea
13
Fratzscher, Marcel
13
Grunig, James E.
13
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Communication and leadership in the 21st century : the difficult path from classical public relations to genuine modern communication management
4
Strategisch kommunizieren und führen : Profil und Qualifizierung für eine transparente Unternehmenskommunikation
4
Annual Meeting of the Commission on Global PR Research, Miami FL, March
1
Social Entrepreneurship - Social Business : für die Gesellschaft unternehmen
1
Working Paper for the Annual Meeting of the Commission on Global PR Research, Miami FL, March
1
Source
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1
Sozialunternehmertum kommunizieren : eine scheinbar unlösbare Aufgabe und wie sie dennoch gelingen kann
Sievert, Holger
- In:
Social Entrepreneurship - Social Business : für die …
,
(pp. 351-364)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008860235
Saved in:
2
Communication and leadership in the 21st century : the difficult path from classical public relations to genuine modern communication management
Sievert, Holger
(
ed.
)
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003448635
Saved in:
3
Vom klassischen PR-Profi zum managementorientierten Kommunikator
Sievert, Holger
;
Thomann, Michael
;
Westermann, Arne
- In:
Strategisch kommunizieren und führen : Profil und …
,
(pp. 43-63)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003574175
Saved in:
4
Die zwei Seiten des Change : wie General Manager und PR-Verantwortliche gemeinsam Unternehmen durch Kommunikation führen können
Sievert, Holger
;
Westermann, Arne
- In:
Strategisch kommunizieren und führen : Profil und …
,
(pp. 102-110)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003574325
Saved in:
5
Flexibilität und Nachholbedarf : länderübergreifende Kommunikation im Mittelstand
Lüdeke, Thomas
;
Sievert, Holger
- In:
Strategisch kommunizieren und führen : Profil und …
,
(pp. 137-144)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003574358
Saved in:
6
Zwischen Mao und Milano : erweiterte Überlegungen zu einer interdisziplinären Theorie internationaler Corporate Communication
Sievert, Holger
- In:
Strategisch kommunizieren und führen : Profil und …
,
(pp. 145-174)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003574373
Saved in:
7
The view beyond the corner office : thoughts on an interdisciplinary theory of international corporate communications
Sievert, Holger
- In:
Communication and leadership in the 21st century : the …
,
(pp. 66-81)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003780573
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8
Reporting (in) Europe : heuristic remarks on old and new research on "European journalism"
Sievert, Holger
- In:
Communication and leadership in the 21st century : the …
,
(pp. 98-124)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003780579
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9
The great wall within companies : why general managers and communications responsibles in business life often do not understand each other
Houben, Anabel
;
Sievert, Holger
;
Westermann, Arne
- In:
Communication and leadership in the 21st century : the …
,
(pp. 170-188)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003780600
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10
Leading (in) communications? : an empirical analysis of the German situation in PR managers' training and executive education
Sievert, Holger
;
Westermann, Arne
- In:
Communication and leadership in the 21st century : the …
,
(pp. 220-232)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003780610
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