Showing 1 - 10 of 78
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008823289
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010246140
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013456549
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003366949
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003232739
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011432360
consumption. Based on these findings policy and marketing implications are given. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010488108
Angesichts des gemessen an den Empfehlungen der Deutschen Gesellschaft für Ernährung zu hohen Pro-Kopf-Fleischverzehrs in der Bevölkerung und der Kenntnis der mit einem erhöhten Fleischkonsum verbundenen negativen Konsequenzen, wird zunehmend über staatliche Steuerungsmaßnahmen zur...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011069524
marketers and policy-makers in both countries. The use of altruistic arguments in organic food marketing is a key aspect that …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011069599
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000976622