Showing 1 - 10 of 11
Das Ziel dieser Studie ist, aufbauend auf den im Rahmen des Projektes bereits ermittelten methodischen Design-Prinzipien, eine Analyse von bestehenden Referenzprodukten vorzunehmen, um daraus anschließend Schlüsse für die Umsetzung der technischen Komponenten des Toolkits zu ziehen. Die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010310432
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003996478
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009313134
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009727190
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009782713
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009581810
Creativity is an important precondition of innovation. However, the management of creativity-intensive processes (CIPs) is beyond the scope of standard methodologies for business process standardization and automation because of the contradictory properties of CIPs, which require both process...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011001312
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010104553
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010156682
1. Service Design mit der Quadromo-Methode -- 2. Die vier Perspektiven des Service Design -- 3. Die Quadromo-Methode -- 4. Fallbeispiele zum Service Design -- 5. Erfolgsfaktoren für das Service Design -- Autoreninformationen.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020097