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28
German
16
Undetermined
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Walsh, Gianfranco
Press, World Trade
173
Bruhn, Manfred
121
Homburg, Christian
109
Wirtz, Bernd W.
99
Kollmann, Tobias
98
Bauer, Hans H.
93
Kumar, V.
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Peitz, Martin
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Greenstein, Shane M.
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Huber, Frank
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Heinemann, Gerrit
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Verhoef, Peter C.
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Fritz, Wolfgang
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Alt, Rainer
61
Economides, Nicholas
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59
Smith, Alan D.
57
Han, Heesup
55
Hollebeek, Linda D.
55
Herrmann, Andreas
53
Wiedmann, Klaus-Peter
53
Giovannetti, Emanuele
51
Piller, Frank T.
51
Skiera, Bernd
51
Martens, Bertin
48
Reichwald, Ralf
48
Whinston, Andrew B.
48
Albers, Sönke
45
Krafft, Manfred
45
Ockenfels, Axel
45
Palmatier, Robert W.
44
Picot, Arnold
44
Stauss, Bernd
44
Haucap, Justus
43
Mattila, Anna S.
43
Waelbroeck, Patrick
42
Thaichon, Park
41
Weinhardt, Christof
41
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Institution
All
Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
1
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European management journal
3
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
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Journal of business research : JBR
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Journal of service research
2
Journal of service research : JSR
2
Journal of the Academy of Marketing Science
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
Psychology & marketing
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Web 2.0 : neue Perspektiven für Marketing und Medien
2
Zeitschrift für Energiewirtschaft : ZfE
2
British journal of management : BJM
1
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
1
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
1
Herausforderungen der internationalen marktorientierten Unternehmensführung : Festschrift für Reinhard Hünerberg
1
International journal of innovation management
1
International journal of internet marketing and advertising : IJIMA
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International journal of retail & distribution management
1
Journal of Services Marketing
1
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
1
Journal of retailing and consumer services
1
Journal of vocational behavior
1
Marketing Intelligence & Planning
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The journal of services marketing
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Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen
1
Tourismus-Journal : Zeitschrift für tourismuswissenschaftliche Forschung und Praxis
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Yearbook of marketing and consumer research
1
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USB Cologne (EcoSocSci)
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Consumer e-confusion on the
internet
Walsh, Gianfranco
;
Frenze, Tobias
;
Mitchell, Vincent-Wayne
- In:
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; …
21
(
2004
)
4
,
pp. 17-21
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002227344
Saved in:
2
Die Identifizierung von eMavens auf
Internet
-Musik-Sites : Ergebnisse einer empirischen Untersuchung zur Online-Mundwerbung
Walsh, Gianfranco
;
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Frenzel, Tobias
; …
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
27
(
2005
)
1
,
pp. 41-54
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002571412
Saved in:
3
Does relationship quality matter in e-services? : a comparison of online and offline retailing
Walsh, Gianfranco
;
Hennig-Thurau, Thorsten
;
Sassenberg, Kai
- In:
Journal of retailing and consumer services
17
(
2010
)
2
,
pp. 130-142
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003956373
Saved in:
4
.COM-MUNICATION - Kommunikationsstrategien von Unternehmen des electronic-tourism im internationalen Vergleich
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Walsh, Gianfranco
;
Frenzel, Tobias
; …
- In:
Tourismus-Journal : Zeitschrift für …
6
(
2002
)
2
,
pp. 153-174
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001720646
Saved in:
5
Gestern geklaut, heute gekauft? : eine Untersuchung zum Paradigmenwechsel unter Musikkonsumenten
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Frenzel, Tobias
;
Walsh, Gianfranco
; …
-
2003
-
1. Aufl
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001785104
Saved in:
6
A segmentation of adolescent online users and shoppers
Hill, William W.
;
Beatty, Shraron E.
;
Walsh, Gianfranco
- In:
The journal of services marketing
27
(
2013
)
5
,
pp. 347-360
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010127942
Saved in:
7
Identifying, segmenting and profiling online communicators in an
internet
music context
Walsh, Gianfranco
;
Mitchell, Vincent-Wayne
- In:
International journal of internet marketing and …
6
(
2010
)
1
,
pp. 41-64
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003938229
Saved in:
8
E-commerce-relevante Verhaltensmuster als Herausforderung für das Marketing : dargestellt am Beispiel der Musikwirtschaft
Walsh, Gianfranco
;
Frenzel, Tobias
;
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
24
(
2002
)
3
,
pp. 207-223
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001696520
Saved in:
9
Consumer fear of online identity theft : scale development and validation
Hille, Patrick
;
Walsh, Gianfranco
;
Cleveland, Mark
- In:
Journal of interactive marketing : a quarterly …
30
(
2015
),
pp. 1-19
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011292343
Saved in:
10
Digital war for talent : how profile reputations on company rating platforms drive job seekers' application intentions
Schaarschmidt, Mario
;
Walsh, Gianfranco
;
Ivens, Stefan
- In:
Journal of vocational behavior
131
(
2021
),
pp. 1-20
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013271229
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