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~person:"Wiedmann, Klaus-Peter"
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3
Sammelwerk
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Collection of articles written by one author
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Hochschulschrift
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Sammlung
2
Aufsatzsammlung
1
Thesis
1
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Language
All
German
27
English
6
Author
All
Wiedmann, Klaus-Peter
Bruhn, Manfred
119
Homburg, Christian
116
Kumar, V.
80
Huber, Frank
58
Stauss, Bernd
55
Verhoef, Peter C.
55
Han, Heesup
53
Bauer, Hans H.
51
Florio, Massimo
50
Johansson, Per-Olov
50
Mattila, Anna S.
50
Herrmann, Andreas
49
Hollebeek, Linda D.
49
Frey, Bruno S.
47
Heckman, James J.
46
Piller, Frank T.
46
Krafft, Manfred
43
Greenstone, Michael
41
Palmatier, Robert W.
41
Jenkins, Glenn P.
40
Gil Saura, Irene
39
Reichwald, Ralf
36
Stutzer, Alois
36
Svensson, Göran
36
Nijkamp, Peter
35
Stock-Homburg, Ruth
34
Hippner, Hajo
33
Smith, Alan D.
33
Thaichon, Park
33
Van den Poel, Dirk
33
Brent, Robert J.
32
Grewal, Dhruv
32
Viscusi, W. Kip
32
Wilde, Klaus D.
32
Georgi, Dominik
31
Mittal, Vikas
31
Neslin, Scott A.
31
Walsh, Gianfranco
31
Hammitt, James K.
30
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Institution
All
Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
2
Universität Hannover / Institut für Marketing & Management
1
Published in...
All
Schriftenreihe Marketing, Management
13
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
4
Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
The journal of brand management : an international journal
2
Zeitschrift für Energiewirtschaft : ZfE
2
Neuronale Netze im Marketing-Management : praxisorientierte Einführung in modernes Data-Mining
1
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
1
Schriftenreihe Marketing Management
1
Schriftenreihe Marketing-Management
1
Von Fukushima zum Tanz der Banker - die (un)sichtbare Hand in der Globalisierungskommunikation : [ausgewählte Beiträge des III. Internationalen Hamburger Kongresses zur Wirtschaftskommunikation (IHCW 2011)]
1
Yearbook of marketing and consumer research
1
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ECONIS (ZBW)
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Reputation als strategischer Erfolgsfaktor in der Assekuranz : Herausforderungen im Beschwerdemanagementprozess für ein zukunftsorientiertes Reputationsmanagement
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Seegebarth, Barbara
;
Reuter, Merle
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003862795
Saved in:
2
Modelle zur Analyse, Auswahl, Einführung und Erfolgsmessung von betrieblichen Informationssystemen
Zakhariya, Halyna
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011441447
Saved in:
3
Wie steigert man Konsumentenvertrauen? : consumer confidence als Gegenstand von Wirtschaft und Kommunikation
König, Jan C. L.
;
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Von Fukushima zum Tanz der Banker - die (un)sichtbare …
,
(pp. 141-153)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011502686
Saved in:
4
How to create successful customer experiences? : an empirical investigation of drivers and outcomes and the development of a practical-oriented measurement concept
Labenz, Franziska
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012019951
Saved in:
5
The future of brand and brand management : some provocative propositions from a more methodological perspective
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
The journal of brand management : an international journal
21
(
2014
)
9
,
pp. 743-757
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010514119
Saved in:
6
The power of experiential marketing : exploring the causal relationships among multisensory marketing, brand experience, customer perceived value and brand strength
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Labenz, Franziska
;
Haase, Janina
; …
- In:
The journal of brand management : an international journal
25
(
2018
)
2
,
pp. 101-118
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011891057
Saved in:
7
Methodik des customer profiling im e-commerce
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Buxel, Holger
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
25
(
2003
)
1
,
pp. 7-24
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001737959
Saved in:
8
Kundenbindung und Kundenbindungspotential : eine theoriegeleitete Modellgenese
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Koot, Christian
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002063092
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9
Neuronale Netze als Basis eines effizienten Zielkundenmanagements in der Finanzdienstleistungsbranche
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Neuronale Netze im Marketing-Management : …
,
(pp. 287-320)
.
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001698549
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10
Der Einfluss von Unternehmensreputation und Kundenzufriedenheit auf die Wechselbereitschaft : Ergebnisse einer empirischen Untersuchung am Beispiel eines Energieversorgers
Walsh, Gianfranco
;
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Buxel, Holger
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
49
(
2003
)
4
,
pp. 407-423
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001949530
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