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Aufsatzsammlung
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Handbuch
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Case study
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1
Fallstudie
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Sammlung
1
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Language
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German
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English
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Undetermined
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Wiedmann, Klaus-Peter
Han, Heesup
122
Belk, Russell W.
114
Mattila, Anna S.
111
Phau, Ian
109
Bauer, Hans H.
106
Grunert, Klaus G.
101
Huber, Frank
98
Herrmann, Andreas
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Kollmann, Tobias
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Lusk, Jayson L.
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Usman, Osly
85
Foxall, Gordon R.
84
Khare, Arpita
84
Gierl, Heribert
83
Heinemann, Gerrit
83
Sheth, Jagdish N.
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Bagozzi, Richard P.
80
Dwivedi, Yogesh Kumar
79
Loureiro, Sandra Maria Correia
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Grewal, Dhruv
74
Septianto, Felix
73
Walsh, Gianfranco
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Nayga, Rodolfo M.
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Agarwal, Sumit
67
Laroche, Michel
67
Swoboda, Bernhard
67
Verhoef, Peter C.
67
Wirtz, Bernd W.
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Paul, Justin
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Stavins, Joanna
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Ko, Eunju
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Wansink, Brian
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Bruwer, Johan
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Choi, Tsan-Ming
63
Spann, Martin
63
Ashkanasy, Neal M.
62
Hollebeek, Linda D.
61
Pelsmacker, Patrick de
61
Janssen, Maarten C. W.
60
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Institution
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Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
2
Universität Hannover / Institut für Marketing & Management
1
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Schriftenreihe Marketing, Management
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Journal of business research : JBR
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
5
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
4
The journal of brand management : an international journal
4
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
3
Psychology & marketing
3
Schriftenreihe Marketing Management
3
Das Internet der Zukunft : bewährte Erfolgstreiber und neue Chancen ; Wolfgang Fritz zum 60. Geburtstag
2
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet
2
Journal of marketing communications
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Luxury marketing : a challenge for theory and practice
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Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
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Consumer psychology in a social media world
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Consumption culture in Europe : insight into the beverage industry
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Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
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Ganzheitliches Marketing und Management
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Integrierte Unternehmungsführung : Festschrift zum 65. Geburtstag von Prof. Dr. Claus Steinle
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International journal of consumer studies
1
International journal of retail & distribution management
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Journal of customer behaviour
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Journal of fashion marketing and management
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Journal of food products marketing : innovations in food advertising, food promotion, food publicity, food sales promotion
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Journal of general management
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Journal of global scholars of marketing science : bridging Asia and the world ; JGSMS
1
Journal of marketing theory and practice
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Management Know-how
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Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
1
Schriftenreihe Marketing-Management
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The Oxford handbook of luxury business
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The journal of consumer marketing
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Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
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Web 2.0 : neue Perspektiven für Marketing und Medien
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Zeitschrift für Energiewirtschaft : ZfE
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Brand extensions : a successful strategy in luxury
fashion
branding? ; assessing consumers' implicit associations
Hennigs, Nadine
;
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Behrens, Stefan
; …
- In:
Journal of fashion marketing and management
17
(
2013
)
4
,
pp. 390-402
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010198008
Saved in:
2
Die Identifikation von Lead-Usern in virtuellen Communities : eine empirische Untersuchung ihrer Verhaltensmerkmale in Bulletin-Boards
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Pankalla, Lars
;
Ramlow, Felix
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003853856
Saved in:
3
Der Einfluss von Kundenrezensionen im Internet auf das
Konsumentenverhalten
am Beispiel von Online-Shops
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Langner, Sascha
;
Friedlandt, Jens
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003861642
Saved in:
4
Das Internet als Informations- und Buchungsmedium bei der privaten Urlaubsreise - State of the Art aktueller Online-Reisebuchungen
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Siebels, Astrid
;
Wagenknecht, Annett
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003862804
Saved in:
5
Online distribution of pharmaceuticals: investigating relations of consumers' value perception, online shopping attitudes and behaviour in an e-pharmacy context
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Hennigs, Nadine
;
Pankalla, Lars
; …
- In:
Journal of customer behaviour
9
(
2010
)
2
,
pp. 175-199
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003989259
Saved in:
6
Einflussfaktoren von Markentreue und deren Auswirkungen : eine empirische Analyse dargestellt am Beispiel von Online-Shops
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Wüstefeld, Thomas
;
Berking, Ines
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008799072
Saved in:
7
Welche Kundenrezensionen werden gelesen? : Einflussfaktoren der Beurteilung von Produktbewertungen in Online-Shops
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Langner, Sascha
;
Friedlandt, Jens
- In:
Das Internet der Zukunft : bewährte Erfolgstreiber und …
,
(pp. 329-349)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009241237
Saved in:
8
Konsumentenverhalten
im Internet : Konzepte, Erfahrungen, Methoden
Wiedmann, Klaus-Peter
(
ed.
)
-
2004
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001851237
Saved in:
9
The sources of the many faces of consumer smartphone attachment : a value-in-use perspective
Sohn, Stefanie
;
Karampournioti, Evmorfia
;
Wiedmann, …
- In:
International journal of consumer studies
46
(
2022
)
4
,
pp. 1399-1412
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013329335
Saved in:
10
Brand hate, rage, anger & co. : exploring the relevance and characteristics of negative consumer emotions toward brands
Haase, Janina
;
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Labenz, Franziska
- In:
Journal of business research : JBR
152
(
2022
),
pp. 1-16
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013493952
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