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Aufsatzsammlung
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Arbeitspapier
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Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
3
Working Paper
3
Handbook
2
Handbuch
2
Hochschulschrift
2
Case study
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1
Fallstudie
1
Sammlung
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Language
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German
46
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38
Undetermined
2
Author
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Wiedmann, Klaus-Peter
Press, World Trade
173
Han, Heesup
115
Belk, Russell W.
113
Bauer, Hans H.
106
Peitz, Martin
105
Huber, Frank
101
Grunert, Klaus G.
100
Mattila, Anna S.
100
Lusk, Jayson L.
86
Gierl, Heribert
85
Herrmann, Andreas
85
Phau, Ian
85
Sheth, Jagdish N.
82
Usman, Osly
80
Goldfarb, Avi
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Grewal, Dhruv
77
Janssen, Maarten C. W.
74
Dwivedi, Yogesh Kumar
73
Stavins, Joanna
73
Foxall, Gordon R.
72
Greenstein, Shane M.
72
Agarwal, Sumit
71
Khare, Arpita
69
Economides, Nicholas
68
Spann, Martin
68
Bagozzi, Richard P.
67
Loureiro, Sandra Maria Correia
67
Skiera, Bernd
67
Nayga, Rodolfo M.
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Septianto, Felix
66
Wirtz, Bernd W.
66
Wansink, Brian
64
Chintagunta, Pradeep K.
62
Waldfogel, Joel
62
Diller, Hermann
61
Jang, Soocheong
60
Paul, Justin
60
Simon, Hermann
60
Sutter, Matthias
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Institution
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Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
2
Universität Hannover / Institut für Marketing & Management
1
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Schriftenreihe Marketing, Management
19
Journal of business research : JBR
6
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
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The journal of brand management : an international journal
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Psychology & marketing
3
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
2
Journal of marketing communications
2
Luxury marketing : a challenge for theory and practice
2
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
2
Schriftenreihe Marketing Management
2
Schriftenreihe Marketing-Management
2
The journal of product & brand management
2
Arbeitspapier Nr. ... der Forschungsgruppe Integriertes Erdgas-Marketing
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Consumer psychology in a social media world
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Consumption culture in Europe : insight into the beverage industry
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Das Internet der Zukunft : bewährte Erfolgstreiber und neue Chancen ; Wolfgang Fritz zum 60. Geburtstag
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Ganzheitliches Marketing und Management
1
International journal of consumer studies
1
International journal of retail & distribution management
1
Journal of customer behaviour
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Journal of fashion marketing and management
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Journal of food products marketing : innovations in food advertising, food promotion, food publicity, food sales promotion
1
Journal of general management
1
Journal of global scholars of marketing science : bridging Asia and the world ; JGSMS
1
Journal of marketing theory and practice
1
Management Know-how
1
New economy in kleinen und mittleren Unternehmen
1
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
1
SpringerLink / Bücher
1
The Oxford handbook of luxury business
1
The journal of consumer marketing
1
Tourismus-Journal : Zeitschrift für tourismuswissenschaftliche Forschung und Praxis
1
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
1
Web 2.0 : neue Perspektiven für Marketing und Medien
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
Zeitschrift für Energiewirtschaft : ZfE
1
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"Geiz ist geil" oder führt er nicht doch zu einem problematischen Wertezerfall? : aktuelle Tendenzen in den Konsumstilen und Skizze zentraler Problemstellungen eines markenwert-zen...
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Siebels, Astrid
-
2005
-
2., leicht überarb. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003401386
Saved in:
2
Konsumentenverhalten
im
Internet
: Konzepte, Erfahrungen, Methoden
Wiedmann, Klaus-Peter
(
ed.
)
-
2004
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001851237
Saved in:
3
Die Beobachtung in der Online-Marktforschung
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Buxel, Holger
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
32
(
2003
)
9
,
pp. 528-534
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001784093
Saved in:
4
Gestern geklaut, heute gekauft? : eine Untersuchung zum Paradigmenwechsel unter Musikkonsumenten
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Frenzel, Tobias
;
Walsh, Gianfranco
; …
-
2003
-
1. Aufl
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001785104
Saved in:
5
Der Einfluss von Kundenrezensionen im
Internet
auf das
Konsumentenverhalten
am Beispiel von Online-Shops
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Langner, Sascha
;
Friedlandt, Jens
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003861642
Saved in:
6
Das
Internet
als Informations- und Buchungsmedium bei der privaten Urlaubsreise - State of the Art aktueller Online-Reisebuchungen
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Siebels, Astrid
;
Wagenknecht, Annett
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003862804
Saved in:
7
The complexity of value in the luxury industry : from consumers' individual value perception to luxury consumption
Hennings, Nadine
;
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Klarmann, …
- In:
International journal of retail & distribution management
43
(
2015
)
10/11
,
pp. 922-939
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011505887
Saved in:
8
Development of a measurement concept for sensory perception and investigation of the relationships with marketing-related performance indicators
Haase, Janina
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012019241
Saved in:
9
Brand logo symmetry and product design : the spillover effects on consumer inferences
Bettels, Jannick
;
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Journal of business research : JBR
97
(
2019
),
pp. 1-9
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012002742
Saved in:
10
To manipulate, or not to manipulate : the naïve beliefs of the simple application of persuasion techniques
Langner, Sascha
;
Schmidt, Steffen
;
Fritz, Sebastian
; …
- In:
Consumer psychology in a social media world
,
(pp. 187-201)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011586456
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