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Germany
10
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8
Strategisches Management
8
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8
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6
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Digitization
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Business economics
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Article
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Book / Working Paper
25
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
31
Aufsatz in Zeitschrift
31
Aufsatz im Buch
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Book section
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Lehrbuch
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Textbook
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Bibliografie enthalten
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Bibliography included
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Case study
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Fallstudie
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Graue Literatur
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Non-commercial literature
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Arbeitspapier
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Einführung
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Enzyklopädie
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Working Paper
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Aufsatzsammlung
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Bibliografie
1
Collection of articles of several authors
1
Handbook
1
Handbuch
1
Hochschulschrift
1
Nachschlagewerk
1
Reference book
1
Sammelwerk
1
Thesis
1
Wörterbuch
1
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Language
All
German
50
English
18
Author
All
Wirtz, Bernd W.
Han, Heesup
119
Belk, Russell W.
113
Bauer, Hans H.
105
Mattila, Anna S.
102
Grunert, Klaus G.
100
Wiedmann, Klaus-Peter
100
Huber, Frank
96
Phau, Ian
90
Kollmann, Tobias
86
Lusk, Jayson L.
85
Usman, Osly
85
Herrmann, Andreas
84
Heinemann, Gerrit
83
Gierl, Heribert
82
Sheth, Jagdish N.
81
Bagozzi, Richard P.
80
Dwivedi, Yogesh Kumar
78
Khare, Arpita
75
Foxall, Gordon R.
74
Grewal, Dhruv
73
Loureiro, Sandra Maria Correia
73
Septianto, Felix
72
Walsh, Gianfranco
69
Nayga, Rodolfo M.
68
Verhoef, Peter C.
67
Paul, Justin
66
Agarwal, Sumit
65
Ko, Eunju
65
Stavins, Joanna
65
Swoboda, Bernhard
65
Wansink, Brian
64
Choi, Tsan-Ming
63
Ashkanasy, Neal M.
62
Pelsmacker, Patrick de
61
Janssen, Maarten C. W.
60
Spann, Martin
60
Hollebeek, Linda D.
59
Peitz, Martin
59
Skiera, Bernd
59
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden
3
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Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
5
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
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Die Betriebswirtschaft : DBW
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FÖV discussion papers
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International journal of electronic business
2
Lehrbuch
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Progress in IS
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
2
Springer texts in business and economics
2
Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
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Die Potentiale der Internet-Ökonomie : neue Regeln bestimmen die digitale Wirtschaft
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Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
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Die Zukunft des Electronic Business
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Die eTransformation beginnt! : Lessons learned, Branchenperspektiven, hybrid economy, M-Business ; 22. Saarbrücker Arbeitstagung 2001 für Industrie, Dienstleistung und Verwaltung 9. und 10. Oktober 2001, Universität des Saarlandes, Saarbrücken
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E-Venture-Management : neue Perspektiven der Unternehmensgründung in der Net Economy
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Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, Konzepte und Geschäftsmodelle
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Electronic retailing
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Gabler Edition Wissenschaft
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HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
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Handbuch Handel : Strategien - Perspektiven - internationaler Wettbewerb
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Information & management : the internat. journal of management processes and systems ; journal of IFIP Users Group
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Innovationsmanagement in Medienunternehmen : theoretische Grundlagen und Praxiserfahrungen
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International journal of electronic business : IJEB
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International review on public and non-profit marketing
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The journal of business & industrial marketing
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Yearbook of marketing and consumer research
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Nutzerintegration im Web 2.0 : eine empirische Analyse
Wirtz, Bernd W.
;
Nitzsche, Philipp
;
Ullrich, Sebastian
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
72
(
2012
)
3
,
pp. 215-234
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009539648
Saved in:
2
Determinants of online review credibility and its impact on consumers' purchase intention
Thomas, Marc-Julian
;
Wirtz, Bernd W.
;
Weyerer, Jan C.
- In:
Journal of electronic commerce research : JECR
20
(
2019
)
1
,
pp. 1-20
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012156386
Saved in:
3
Influencing factors of online reviews : an empirical analysis of determinants of purchase intention
Thomas, Marc-Julian
;
Wirtz, Bernd W.
;
Weyerer, Jan C.
- In:
International journal of electronic business : IJEB
15
(
2019
)
1
,
pp. 43-71
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012251164
Saved in:
4
User integration in social media : an empirical analysis
Wirtz, Bernd W.
;
Nitzsche, Philipp T.
;
Ullrich, Sebastian
- In:
International journal of electronic business
11
(
2014
)
1
,
pp. 63-84
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010390844
Saved in:
5
Rational and emotional factors of customer satisfaction and brand loyalty in a business-to-business setting
Elsäßer, Marc
;
Wirtz, Bernd W.
- In:
The journal of business & industrial marketing
32
(
2017
)
1
,
pp. 139-153
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011609381
Saved in:
6
e-Government : strategy process instruments
Wirtz, Bernd W.
;
Daiser, Peter
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011346597
Saved in:
7
Faktoren des Markterfolges im Online-Handel
Olderog, Torsten
-
2003
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001769387
Saved in:
8
Integrierte Multi-Channel-Geschäftsmodelle : Erfolgspotenziale im Electronic Retailing
Wirtz, Bernd W.
;
Krol, Bianca
- In:
Electronic retailing
,
(pp. 91-113)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679095
Saved in:
9
Versandhandel - Erscheinungsformen und künftige Entwicklung
Wirtz, Bernd W.
;
Sammerl, Nadine
- In:
Handbuch Handel : Strategien - Perspektiven - …
,
(pp. 423-440)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003276114
Saved in:
10
Digital business and electronic commerce : strategy, business models and technology
Wirtz, Bernd W.
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012414497
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