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We study the role of whistleblowing in the following inspectiongame. Two agents who compete for a prize can either behave legallyor illegally. After the competition, a controller investigates the agents’behavior. This inspection game has a unique Bayesian equilibriumin mixed strategies. We...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005868295
The processing of data is often restricted by contractualand legal requirements for protecting privacy and IPRs. Policies pro-vide means to control how and by whom data is processed. Conditionsof policies may depend on the previous processing of the data. However,existing policy languages do not...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009354118
We consider a model of a TV oligopoly where TV channels transmit advertising and viewersdislike such commercials. We show that advertisers make a lower profit the larger the numberof TV channels. If TV channels are sufficiently close substitutes, there will be underprovisionof advertising...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005861187
We compare the advertising intensity and content of programming in a market withcompeting media platforms. With pay-tv, media platforms have two sources of revenues,advertising revenues and revenues from viewers. With free-to-air, media platformsreceive all revenues from advertising. We show...
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Die wichtigste Frage für jeden Existenzgründer: Wie gewinne ich Kunden? Je nach Branche gibt es verschiedene Wege, Kontakte zu Kunden aufzubauen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005866299
Alle wollen eine bessere Nährwert-Kennzeichnung.Darüber gibt es keinerlei Dissens. Auch dieLebensmittelindustrie sieht das Unwohlsein derVerbraucher und ist bemüht, das Vertrauen derKonsumenten in Lebensmittelprodukte zurückzugewinnen.Der Teufel steckt im Detail. Als...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005867711
This paper presents the computational model of consumer behaviour. We consider twosources of product specic consumer skill acquisition, termed here as learning how to consume:learning by consuming and consumer socialization. Consumers utilize these two sources inorder to derive higher valuations...
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In ihrem 2002erschienenenund inzwischenallseits bekanntenBuch „Mome n t u m"schreiben dieAutoren HolgerJung und Jean-Remy von Matt unteranderem folgenden Satz : „Ein guterSlogan wird nicht erfunden, sonderner wird entdeckt." (Jung/von Matt,2002, Seite 307)....
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bewirkt, die sie bei Agenturen in Auftrag geben . Für dieAgenturen ihrerseits wird der Nachweis effizienter Werbung … zunehmendzum Erfolgsfaktor. Natürlich wird es immer diejenigenKritiker der Effizienzprüfung von Werbung geben, die da sagen,daß bei …
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Mehr als 60% aller Verbraucher fühlen sich von zu viel Werbung belästigt und knapp 70% derBefragten sind an … Möglichkeiten interessiert, Werbung auszublenden. 80% geben sogar an,den Einkauf von Email-Adressen als ernsthafte Verletzung der … amerikanischen Marktforschungsunternehmen Yankelovich Partners. Dieenorme Reaktanz der Konsumenten auf die Flut an Werbung, die in …
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