Showing 1 - 10 of 36
This website of the Nederlandsche Bank (DNB) provides monetary and financial statistics for the Netherlands. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005852152
The Surveys of Consumers has been conducted by the Survey Research Center at the University of Michigan since 1946. Each month, 500 individuals are randomly selected from the contiguous United States (48 states plus the District of Columbia) to participate in the Surveys of Consumers. The...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005843081
The value concept is one of marketing theory’s basic elements. Identifying andcreating customer value (CV) - understood as value for customers - is regarded asan essential prerequisite for future company success. Nevertheless, not until quiterecently has CV received much research attention....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005861405
Angesichts steigender inhaltlicher und finanzieller Anforderungen und zunehmenden Wettbewerbs im Gesundheitswesen ist es erforderlich, die Qualität für Empfänger der Dienstleistungen zu sichern und dauerhaft zu verbessern. Der Gesetzgeber hat mit § 135a SGB V "Die Verpflichtung zur...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005862855
This brief Report provides a summary of the initial findings of a two-year study that has investigated the perceptions and satisfaction of consumers with the local grocery shopping facilities they have available. The Economic and Social Research Council and the Engineering and Physical Sciences...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005863480
Teil 1 konzentriert sich auf die praxisgerechte und verständliche Darstellung des multivariaten Verfahrens der Multidimensionalen Skalierung, die im Rahmen eines professionellen Marketingeine hervorgehobene Rolle einnehmen. Ausgehend von einigen Beispielen und nach der Einordnungder MDS in die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005863685
Kundenzufriedenheit und eine stärkere Kundenbindung grundsätzlich erfüllen lassen.... …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005864360
Kundenzufriedenheitsanalysen liefern wichtige Informationen darüber, wie mit einemeffizienten Ressourceneinsatz an den richtigen Stellen das ideale Maß an Kundenbindungerreicht werden kann.In globalen Märkten mit immer kürzeren Produktlebenszyklen und dem darausresultierenden Preis- und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005865087
Auswirkungen auf die allgemein wahrgenommene Qualität des Versicherers, die Kundenzufriedenheit und die zukünftige Kaufabsicht. Es …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005866828
Kundenzufriedenheit ist ein zentraler Faktor für dieOutsourcing- Beziehung und Kundenzufriedenheit hat erheblichen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005867408