Showing 1 - 10 of 89
and satisfaction of consumers with the local grocery shopping facilities they have available. The Economic and Social …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005863480
Artikelnummern (EAN) – im deutschen Lebensmittel-Einzelhandel den Weg zum Endkunden. Der überwiegende Teil dieser …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009005019
Wettbewerbssituation im deutschen Lebensmittel-Einzelhandel. Im Kampf um das Überleben im Markt und um höhere Gewinne ist eswichtig für die …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009005020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005846956
The Surveys of Consumers has been conducted by the Survey Research Center at the University of Michigan since 1946. Each month, 500 individuals are randomly selected from the contiguous United States (48 states plus the District of Columbia) to participate in the Surveys of Consumers. The...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005843081
Marken üben beim Konsumenten eine präferenzbildende Funktion aus und werden deshalb von Unternehmen zunehmend als wertvoller Vermögensgegenstand erkannt. In einer marktorientierten Unternehmensführung nimmt das Markenmanagement aus diesem Grund heute eine wichtige Stellung ein. Um den Wert...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005866550
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005866753
The formation and the diversity of most types of organizations goinginternational are well researched. However, some aspects of postmodernlife, such as sports and entertainment, are presently growing in importanceand management complexity.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005850189
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005851828
Schritten vollzogen: Für die Haupteinnahmequellen Stadionbesuch, Merchandising, Sponsoring und mediale Rechte werden jeweils die …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005851830