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The Surveys of Consumers has been conducted by the Survey Research Center at the University of Michigan since 1946. Each month, 500 individuals are randomly selected from the contiguous United States (48 states plus the District of Columbia) to participate in the Surveys of Consumers. The...
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We evaluate reference price models with regard to their ability to explain brand choices of individual households …. Reference price models are of the adaptive expectations and extrapolative expectations types. Brand choice is analyzed by means …
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In der vorliegenden empirischen Untersuchung erreichen Marktanteilsmodelle mit semi-parametrischen additiven Markenattraktionen bessere Anpassungsmaße sowohl nach einem Informationskriterium wie AIC, das ein Modell für die Anzahl verbrauchter Freiheitsgrade bestraft, als auch nach mittels...
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This brief Report provides a summary of the initial findings of a two-year study that has investigated the perceptions and satisfaction of consumers with the local grocery shopping facilities they have available. The Economic and Social Research Council and the Engineering and Physical Sciences...
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Im Web wächst derzeit die neue Plattform der globalen Wirtschaft - schon jetzt tummeln sich dort 275 Millionen Verbraucher, Tendenz steigend. Offensichtlich trifft das Internet den Zeitgeist unserer heutigen Gesellschaft. Udo Klein-Bölting (Managing Partner von BBDO Consulting) über...
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Der Erfolg eines Sponsoring-Engagements hängt entscheidend von der Umsetzung in Kommunikation und Event-Marketing ab...
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To create efficient marketing strategies, it is essential to be familiar with the consumers' brand knowledge. The main … CONCEPTUAL BRAND M@PPING will be presented here. Participants are asked to map their brand knowledge in an online experiment … evaluating the data is to interpret the associative network, mentioned as a conceptual brand map, using the tools of social …
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Markenführung war in der Bankbranche bis vor kurzem eine wenig berücksichtigteDomäne; erst seit wenigen Jahren haben sich Finanzinstitute – insbesondere im RetailBanking – aufgrund der zunehmenden Wettbewerbsverschärfung intensiver mitdem Thema Bankmarke auseinandergesetzt. Der Bankmarke...
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