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The emergence of the internet leads to a vast increase in the number of interactionsbetween parties that are completely alien to each other. In general, such transactionsare likely to be subject to fraud and cheating. If such systems use computerized rationalagents to negotiate and execute...
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Im folgenden Beitrag wird ein Modell zur Entwicklung der Reputation eines Anbieters in einem Markt mit …- und Interaktionsprozesse. Dabei zeigt sich, daß Reputation von drei Institutionen beeinflußt wird: den Erfahrungsträgern …, unter denen Reputation als ein Instrument zur Reduktion von Qualitätsunsicherheit wirkt. Dabeiergeben sich neue Erkenntnisse …
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Drawing on the Fortune Global Reputation Survey in 1997, we re-examine some of the key findings of earlier researchers … who have used the domestic Fortune Reputation Surveys to test the universality of these findings. We find that the global … attributes, (b) the determinants of reputation. We also explore industry and country effects and find weak evidence that …
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Erst seit wenigen Jahren erkennen zunehmend mehr Unternehmen, dass Image und Reputation einen wichtigen Einfluss auf … den Marktwert des Unternehmens haben können. Mit Image und Reputation verbindet man das Ansehen bzw. den Ruf eines … mit dem Begriff Reputation das von Außenstehenden wahrgenommene Anseheneines Unternehmen. Die Wirkung von Image und …
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affect firm reputations, and how and whyreputations change over time. The reputation data come from Manager Magazin … time. These fluctuationsreflect a) firms’ concerted and consistent efforts to improve reputation or b) newsreports critical … of firms and specific negative incidents that diminish reputation.Participation in industries with high reputations may …
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This paper proposes an empirical exploration of this question how a customer evaluates prestige from a symbolic interactionist point of view.
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An interpretative analysis of in-depth consumer interviews explores the relationship between the concepts of "luxury" and "prestige" as applied to brands.
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overshadow the more nuanced and positive messagehe wanted to spread, and how his professional reputation wasaffected by this …
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Erfolgsmessung – Modelle zur Evaluation von Kommunikation gibt esviele. Die meisten sind aber so kompliziert, dass insbesondere mittelständischeUnternehmen davor zurückschrecken. Abhilfe verspricht nun ein neues,praxisnahes Analysewerkzeug.[...]
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den Markterfolg des Unternehmens haben kann. Mit Reputation verbindet man das Ansehen bzw. den Ruf eines Unternehmens, wie …
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